Healing iFokus

Healing

Läst 1181 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 8 Dec.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Kallt som bara den idag igen. -22 ! Tyst

I kväll ska jag iväg på en Julseans så den här dagen kommer att gå fort. Det brukar göra det när man har något trevligt att se fram mot.

Ha en riktigt bra Onsdag!

Elpida
0

God morgon Gunilla!

Vad spännande du ska ha det ikväll!!! Lite avundssjuk är jag alltFlört.

Själv ska jag köra Zumba på lunchen och ikväll tror jag att vi ska baka pepparkakor!

Lite julfakta:
En konstgjord spindel med nät förekommer ofta i ukrainska julgransdekorationer. Ett spindelnät som hittas på julaftons morgon tros bringa lycka.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

#1 Intressant att läsa om andra länders traditioner.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Spindlar och jul ingenting för mig Flört däremot en julseans det skulle sitta bra Tungan ute

Ska på graven idag för det är 9 år sedan min mamma dog i cancer endast 63 år gammal.

Passar på att göra staden lite osäker också Skrattande Mår bättre och önskar mig pengar i stora lass Tungan ute

/kram

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sköna

Sitter och väntar på mitt lilla barnbarn Alice hon ska vara här en stund idag medans mamma är på universitet. Sen ska vi åka till hennes kusiner och hälsa på en stund så att dom får leka. Så här kan det gå till då.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

#4 Vilka sötingar! Inge busig alls!!!Skrattande

[Spanaren]
0

#4 Men vilken wow-bild Förvånad och det är väl du Majlar som har knäppt det fotot Tungan ute Underbara snyggisar!

korseett
0

god morgon. Gnuggar sömnen ur ögonen. Sover mycket nu. Ska iväg och jobba i Grums idag men det bär mig emot. Första steget är väl ändå att gå ut och sätta på motorvärmarenObestämd

Ha en bra dag alla

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag är jag gladoch tacksam, känner mig betydligt bättre och vill TACKA er alla som skickat healing Kyss

Låg kvar i sängen och lyssnade på musik, gav mig själv healing och avslutade med" Kontakt med andra sidan "en cd med Pehr Trollsveden och det gjorde gott skall jag säga.

Kom ihåg att måna om er själva, det gör gott.

#4 Vilka underbara barnbarn du har Majlar Skrattande

Önskar er alla en härlig onsdag och lycka till på seansen i kväll Gunilla, spännande!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[stblues35]
0

Mörning alles..hoppas ni får en fin och underbar dag i kylan!:)

Hoppfull
0

God Lunch på er allihop!

Även jag önskar er alla en riktigt fin dag så här mitt i veckan Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Elpida
0

#4 Vilka små raringar, det var ett väldigt stilfullt foto. Snyggt fotat!

#3, #8 Skönt att du känner dig piggare idag!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Ska vara Elpida som lusläser allt i varje tråd och sedan minns och kommenterar. Ja, det är skönt att vara på mattan igen Skrattande

nillanb
0

Hej allesammans

#3 och#8 Härligt att det känns bättre idagGlad

Jag tycker att dagen varit tung, sörjer min älskade mormor och har begravningen i morgon. Känner mig dränerad på energi just nu.

[Spanaren]
0

#13 Energi till dig min vän Kyss och önskar dig massor av energi till i morgon så att stunden blir ljus och fin att minnas.

/kram

[GunillaF]
0

#13 Håller om dig!

Indiania
0

#13 Många stärkande energier till dig Nillan, vi finns med dig i morgon! Kyss Kramar till dig och din familj!

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Tack härliga niKyss

Loet_old
0

Go eftermiddag

I fokus är lite seg idag.

Nillan stärkande energi till dig.

Ha en trevlig fortsättning på dagen alla!Glad

majlar
0