God morgon 7:e Dec.
Hej Gunilla och alla andra!
Skönt idag är det bara en halv dag med att ge hundservice till släktingarnas hund
Fri dag i morgon och så ska jag ge hundservice till goda vänners hund från torsdag till fredagmorgon.
Jag tänker mig alltid in hur jag själv skulle vilja ha det och ger därför av mig själv på bästa sätt till dessa goa djur 
Sedan så ska det finnas kraft och ork kvar till goingen Odi med familj *gapskratt*.
Ha det/ kram
God morgon på er båda och till de som trillar in efter mej!
Vilken mäktig bild Gunilla.
#1 Ja du är en härlig människa med stort hjärta Spanaren!
Önskar en en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon på er
Spanis vilken fantastisk vän du är!, du ger av ditt hjärta och din kraft varje dag till de som behöver din hjälp! Känns som om du behöver fulla på dina egna energier en aning också!, glöm inte bort dig själv
Sänder lite energi tillskott till dig!
I ditt hem, lev nära Jorden.
I dina tankar, var öppen för nya idéer.
I relationer, var vänlig.
När du talar, säg sanningen och håll ditt ord.
När du leder andra människor, visa integritet.
I din dagliga gärning, var kompetent.När du agerar, välj rätt tidpunkt.
- Tao Te Ching -
God morgon
Kylan håller fortfarande sitt grepp -15 grader Jag väntar på att resursen ska ringa om jobb, men oftast är det mot helgen de kontaktar för jobb. Annars så får jag väl ta dagen som den kommer ! Funderar på lite jul planer
men det hinns
Kramar
Allting är möjligt
Godmorgon alla vänner.
Här är det också kallt -16 men himlen är vackert ljusblå med väldigt vackra moln i olika rosa/röda nyanser det är nog solen som håller på att titta fram som gör det.
Jag somnade om i morse så nu kommer jag iväg lite senare än jag tänkt för jag måste vänta på att bilen ska bli varm.
Spanis du är fin o go som vanligt tur att du finns för oss alla både här o för dina nära o kära. 
Hoppas att ni alla får en härlig dag för det tänker jag ha.
Kram till den som vill/Solis. 
#5 Jag vill ha en kram Solis och du får en i retur också 
#3 Tack för energi och fina klokord som du vet att jag gillar så 
#2 Men Cristine då
… tack 
#6 Tack för kramen fina du 

God förmiddag!
Sitter och lyssnar på Carolas Christmas in Bethlehem och fixar papper här på jobbet, snön faller sakta utanför fönstret - ganska mysigt
.
Jag hoppas ni får en dag fylld med glädje och omtanke!
Nillan - tack för att du delar med dig av så kloka ord varje dag
.
Spanis - här kommer en stor kram till
.
Änglarna på bilden flyttade in till mig i söndags och de är såååå fina!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

En ny helt vit dag 
Jag ägnar veckan åt fortsatt vila och återhämtning efter en dryg veckas hets och aktivitet. Så nu ska jag köra min förmiddagsyoga i lugn och ro.
Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon alla!
Tittar in och vill önska er alla en härlig dag!
#9 Det låter härligt Hoppfull! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla sköna
Idag är det kallt och solen skiner så det gnistrar omét.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#10 Kram tillbaka Käraste Indiania 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Go eftermiddag
Tittar in hälsar.
Ha en trevlig fortsättning på dagen!
god eftermiddag!
Idag har jag träffat stylisten och fotografen som jag ska samarbeta med. Vi ska ha Facial Makeover. De får en hudanalys av mig, stylisten lägger makeup och ger råd och så avslutas det med fotografering. Man får ett läppglans och ett foto i A5 med i köpet. Ska sälja presentkort inför jul tänkte vi. Himla kul! sedan så fick jag underbar massage blandad med hypnoterapi av min kära kollega så nu fann vi orsakerna till min huvudvärk. Den är i princip borta.
Väldigt kallt kommer det att bli inatt. Det är redan -22 så termometrarna slår väl i bott till morgonen. Lite väl kallt är det.
Ha en fortsatt trevlig dag alla
Tjaaaaabaaaa på er…hoppas ni får sussa gott när det är dags och drömma vackra drömmar!:)

God kväll!
#1 Du goa spanis, mitt hjärta värms av din omtanke om djuren och även människorna
Önskar er alla en fin kväll