Healing iFokus

Healing

Etikettvisdomsord
Läst 1930 ggr
Loet_old
0

Dagens ord

Tanken styr ditt liv,när du förändrar ditt sätt att tänka förändrar du också ditt liv.

[GunillaF]
0

Absolut!

Det är precis det som står i mina inlägg. Längst ner.Kyss

majlar
0

Tankens kraft är stor. Tack för det Loet.

[Jeremina]
0

Det har jag verkligen märkt senaste veckan och det är till det bättre kan jag säga. Visa ord loet!

Indiania
0

Tack Loet! Skrattande Det är precis så det är!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

Visst är det så att bli medveten om sig själv och väcka sitt inre.inte alltid så lätt,men enträgen vinner.Glad

Det första jag kom och tänka på var om ordet Ansvar att kunna stå för sina handlingar och inte skylla ifrån sig ansvaret när det går åt pipan.

[rore]
0

Jaaa! Tankens kraft är enorm,, åt båda håll,, så det gäller att ge akt på det som rör sig där inne,,,

Ansvaret i detta ligger också i mig  själv,,, För den enda som jag någonsin KAN förändra Är mig själv och mina tankar…

Stort!!

Tack Loet!Kyss

[luneri]
0

Det är precis som "the secret" förespråkar. Jag kände mig så nere i några veckor, men när jag läste i den boken, och insåg vilken påverkan tankar verkligen har så insåg jag ju verkligen att min situation var ganska patetisk egentligen.

bara man tror så klarar man det mesta:) Det är viktigt att se positivt. det är då man öppnar sig för möjligheterna.