God morgon 6:e Dec.
Hej alla i healingstugan 
Mörkt ute och det ligger nysnö på trädens kvistar. Hela min värld där jag bor är inbäddad i vit och mjuk snö som påminner om bomull. Alla ljud är dämpade och en härlig lugn frid finns efter min gata.
Ha en bra dag/ kram

God morgon på er.
-0,9 har jag här och snön ligger nästan orörd. Spår efter rådjur och räv som tassade förbi här igår. Lite kul att få se dem inne i samhället också.
Önskar er alla en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon allihopa!

God morgon healingvänner!
Jag säger som Spanis, hela världen är inbäddad i ett tjockt bomullslager. Jag vet att många tycker det är jobbigt med så mycket snö och skottning men igår kväll när vi var ute på kvällspromenad blev jag så där varm och skön inombords när jag tittade mig omkring. Snöade gjorde det och det var så tyst och lugnt.
Ryggen är mos efter shopping i Göteborg, men rätt många julklappar är avklarade - skönt! Tur jag ska köra lite pilates ikväll och stärka upp mig lite
.
Ha en vit och vacker måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla vänner!
Här är det segt i dag har varit hängig i flera veckor nu men hoppas jag skall bli lite alert efter kaffet.
Önskar er alla en härlig start på veckan
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla sköna.
Håller med om att det är så vackert och mulligt med mycket fin och orörd snö. Men på baksidan har jag spår av grannens lilla katt. Han är inte så gammal och väldigt nyfiken, plötsligt sitter han på fönsterbläcket och tittar in med sina stora gula ögon. Han heter Roffe och är så söt.
#5 Skcikar lite energi till dig Indiania.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God morgon
En ny dag med nya möjligheter.
Ha en bra måndag!
Hej på er!
Ha nu en fin dag på er.
Kram
ett par minusgrader och det snöar. Jag jobbar hemifrån idag så jag har att göra.
Ha en bra dag alla
God morgon på er alla.
Jag ville gå på Julmarknad igår men det blev inte av..alldeles för kallt och halt. Det har fallit snö under natten så det är väldigt vackert men grått idag tyvärr. I går såg man lite av solen iaf.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon! Här är det soligt, då känns det genast lite lättare tycker jag
. Nu är det måndag igen, ny jobb-vecka men också en del pyssel, jag hade tänkt baka lussebullar nån kväll i veckan, mums.
Jag har börjat läsa en ny bok som det finns närvaro-övningar i, så nu känner jag att jag ska börja öva på detta och se om min tendens att grubbla och oroa mig kan släppa taget …det vore ju underbart.
Ha en fin dag!
Dagens på er!
Jag trodde att jag var här i morse och skrev…men nähä jag börjar antagligen bli dement!,eller något
Jag önskar er alla en härlig dag
"Människor misslyckas sällan eller aldrig, de upphör bara med att försöka."
-Dan Millman
Åh så fina och lärorika ord Nillan!
Tack för det!
" Var nära naturen - var när dig själv "

# 12 en liknande :
"Du är inte misslyckad om du inte lyckas, du är lyckad för att du försöker"
JOBBDAGEN ÄR SLUT - nu ska här ätas hembakad prinsesstårta ( svärmor är här och har bakat…härligt att bli lite bortskämd…mot betalning att lyssna på en massa babbel förståss
)

God eftermiddag på er allihop!
Här är det mörkt igen efter en ljus och vacker dag i snön! Skönt med en ny vecka utan några inbokade "måsten", känns fantastiskt efter veckan vi lämnat som var fullspäckad. Nu ska här återhämtas och laddas 
Önskar er alla en härlig fortsättning på dagen!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God eftermiddag på er…hoppas er dag har varit fin och att ni får en kanon kväll:)
En trevlig måndagskväll hoppas jag ni får…vi har haft en fin helg med äldre sonen och hans familj. En massa kvalitetstid med två barnbarn.