Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 1072 ggr
[Jeremina]
0

Tänk om....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk om jag suttit här på altanen och det varit sommar Cool Nu är det -22 Obestämd Visualiserar värmen och mår då bättre..

Indiania
0

Jag som är så frusen i dag….tittar in till dig och värmer mig!Glad

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Jeremina]
0

En annan altanbild….värm dig Indiania Glad

[Jeremina]
0

Ljuvligt….

[Jeremina]
0

Att vandra här…

[Jeremina]
0

Favoritplatsen Kyss

Indiania
0

Titta där står stolen och väntar på mig Skrattande Vilken härlig och solig plats! Nu längtar jag till sommaren….

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Jeremina]
0

Jag längtar också efter alla blommor som vi brukar ha på altanen, min man är duktig med blommor ute Flört

[Spanaren]
0

Törs jag säga att jag älskar vintern, mörkret, snön, den goda maten, stillheten, ron som alla tycks ha letat igen sedan sommarens hets.

Varje årstid ska njutas och avsmakas med en stor delikatess.

Om finns inte - Lev i nuet - I morgon kan det vara för sent Flört

szirius
0

#8 Varje årstid ska njutas och avsmakas med en stor delikatess.

Om finns inte - Lev i nuet - I morgon kan det vara för sent Flört

Kyss

[GunillaF]
0

En fördel med vintern är att iaf jag uppskattar sommaren trots mygg och allehanda andra kryp! FlörtTungan uteSkrattande

[Jeremina]
0

#8 Spanaren, vintern har sin charm tycker jag med. Sedan när vi inte har så kallt som nu runt -20 hela tiden utan det blir -10 som lägst så är det vackert att vintervandra Flört

[Pirkkolino]
0

Vi människor känner och tänker olika, och jag tycker, att det är bra så.

Personligen har jag alltid anpassat mig efter varje årstid. För att jag njuter av livet på varje stund utan att gå, varken framåt ellet bakåt i tiden. Glad

sorgblot
0

Jag tycker också om alla årstider. Det är så vackert med allt grönt och mjukt på sommarn och vintern ljus och fin, alla fåglar och den knarrande snön. Det knarrar tom när kissen gå i snön hihi

majlar
0

Jag gillar alla årstider men mest hösten med alla vackra färger och den klara blåa himlen. Sen är ju våren härlig med sin skira grönska. Sommaren med sin värme och solen som smeker kinden. Vinterns första snö. Ja det är svårt att välja, men hösten är bäst.

Loet_old
0

Tycker att alla årstider har sin charm.Glad