God morgon 2 December
God morgon världen…
kallt som sjutton (tycker jag) -15 i Stockholm
Ha en underbar dag alla och klä er varmt..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Godmorgon jage.. och alla andra
Ja nu är det kallt! Men så otroligt vacker och magiskt världen ter sig nu!
Jag önskar er det bästa dagen kan ge i dag!
_Ge det du kan - och inte mer. Ta emot det du får - och inte mindre."
-
Louise Minerva Frostegren_
God morgon jagealltidglad, nillanb och alla andra!
Jaa, nu är det kallt. Jag hade -25 när jag traskade iväg till jobbet.
Det är inte lätt att andas i den här kylan när man är astmatiker ska ni veta. En halsduk virad runt ansiktet får jag lov att ha så jag kan andas i den. Huvva.
Jag hoppas ni får en givande dag!
Godmorgon på er alla!
#1Tack för inspirerande ord Nillan!
Nu gäller det att klä sig varmt och var rädd om dig Gunilla!
Kram ar till er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon i kylan, som har tagit ett riktigt hårt grepp om vår vita värld.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
god morgon. Jag börjar rätta till mig efter gårdagens mycket långa och tröttsamma dag. Gick upp halvfem och åkte sedan kl 5 ner till Frillesås för kurs. Det tog 4 timmar med rast och enorma köer in mot Göteborg så jag hann precis i tid. Det var -28 när jag åkte så fy hundan va kallt
. Sen vid halvfem på em vände jag kosan hemåt igen men då gick det snabbare även om jag hamnade i köer igen på väg ut från Göteborg. Så trött när jag kom hem och idag vaknade jag med huvudvärk som förhoppningsvis går över med hjälp av lite piller.
Nu ska jag skriva handlingslista så det blir handlat idag för imorgon har jag fullt upp så jag vill inte handla efter jobbet.
Ha en bra dag alla
God förmiddag på er….
Gunilla hade ni -25? Vi bor ju inte så långt från varann och det äs en sådan skillnad.
Här är det -11 grader och solsken, bara sotaren är klar så blir det hundpromenad.
Det låter som du har haft och har fullt upp korseett.
#6 Du, igårkväll åkte jag till Ramsele och hämtade mitt barnbarn från hockeyträningen. Det är 3 1/2 mil dit. Temperaturen växlade mellan -13 och upp till -22 grader på den sträckan!
Mellan dig och mig är det väl ca 10 mil så det kan växla rejält.
God dag!
-10 här och strålande solsken, visst är det vackert med snön men kallt. I morse var det nästan 16.
Dottern har tur som åker taxi till och från jobbet.
Önskar er en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej hej.
Inte klaga på kylan nu,här i norr är det blid väder-4 just nu.har varit kallt en längre period,så någon slags rättvisa ska det väl ändå vara.

Ha annars en trevlig kväll allihop!
#7 Ja, jag förstår det Gunilla. Idag for vi till Strömsund och det varierade mellan -16 till -23 
Mööörning alles..hoppas dagen varit bra och att kvällen blir fin med massa kärlek och värme:)

God kväll!
Kallt..kallt, vill ha mildare nu, annars har dagen varit bra, jobbat eftermiddag och är ledig i morgon
Ha det gott allihopa