Rätt ska vara rätt
Rätt ska vara rätt…måste tala om när jag är pigg och inte bara då jag ä trött 
Jag måste tala om att jag är så mycket piggare och gladare. Det beror på att vi har fått så mycket ljusare här då vi fick en del träd borttagna på tomten.
Det är ljust i mitt kök den här årstiden….wow 
Dessutom började jag med D-vitamin i fredags!
Men vad härligt Jeremina!
Ja du har fått loss energierna ordentligt. D-vitamin gör underverk faktiskt
Det ska jag genast prova. Köper man någon särskild sort eller är det bara "D-vitamin.
Härligt!
en från hälsokosten eftersom andra kan vara både lågdos och fel sort. Det ska vara D3
Holistics är ett bra märke. Ta ca 4000 IE om dagen under den mörka perioden av året och speciellt om du är en som inte är ute med bar hud och utan solskyddsfaktor i solen mitt på dagen mitt på sommaren. Det finns även vitamin D i fet fisk så det är en av orsakerna till att en del rek fisk tre gånger i veckan
Tack för informationen korseett. Jag ska åka ner till hälsokosten senare i eftermiddag.
Jag undrar om det är någon som har provat djävulsklo, ska vara bra för värk.
Läste om en dam i reumatikertidningen som jag fick igår, hon rekommenderade det och undrade varför det inte skrevs om det. Hon tar två tabletter om dagen och har blivit mycket bättre i sin värk.
Vad skönt!
djävulsklo fungerar också men ska inte användas av en del personer. Gurkmeja och ingefära är också värkstillande
#6 Djävulsklo har jag aldrig hört talas om, heter det verkligen så?
Jag äter D vitamin som korseett rekommenderat, har hållt på i två månader nu och mår bra utav det. Gubben min får också en dos och märker ju att det gör honom gott som inte gillar vintern.
" Var nära naturen - var när dig själv "
#8 Jag har diabetes, kanske inte ska prova djävulsklo( Helaflex). Vet du något om det.
#5 Det är Holistics som jag har köpt som korseett föreslår som hon föreslog mig innan jag köpte det. Tack korseett 
#10 Min man har diabetes och äter samma, tjejen på homeopatapoteket sa att det var okej.
Bra då ska jag inhandla det idag. Kram