Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 785 ggr
kiwimimmi
0

Healing och prata med djur

Hittade just den här sidan och tänkte se om jag skulle kunna få lite råd här…

Det gäller alltså min Aura, som jämt och ständigt är turkos. Min sambo och hans mamma ser auror, och en annan person som jag känner som håller på med andlighet ser auror och alla säjer att den är starkt turkos. Själv är jag inte så bra på att se, men kring mina händer kan jag nog se ett vit-turkost skimmer. Då har ajg läst på nätet att turkos färg står för healing, men hur gör man det då?

Är det nåt man övar fram, eller kommer det av sej själv? Kan alla lära sej healing? Jag är ju förstås intresserad av det bara för att min Aura är sån färg, men visst är det så att alla kan heala om dom vill?

Sen en annan sak, som jag har märkt med mina djur (har katt och hund), dom kan lyssna till vad jag TÄNKER! Betyder det att jag kan prata/tänka/kommunicera med djur…? Eller hänger det ihop med vilken färgs Aura man har det också? Om jag t.ex sitter blick still och stirrar i väggen och tänker åt min hund att "nu kommer husse snart hem" så springer han direkt iväg till dörren och väntar, utan att jag rört mej ens. Eller om jag har nåt gott i handen kan jag tänka "sätt dej där på mattan så får du det" så gå han dit. Men ingen jag känner har samma erfarenhet?

I och för sej trodde jag att jag var nåt speciellt när jag var liten, att jag kunde prata med djur, så det skröt jag med åt alla min vänner, hehe ;) Kanske det sitte i än, kanske jag tror på det så mycket så jag tycker att det verkar som att jag kan prata med dem, hehe…

Men finns det nån med samma erfarenhet? :)

[GunillaF]
0

Hej och välkommen hit!

Vad härligt det låter att du kan komunisera med din hund. Fortsätt öva. Testa på andra djur kanske?!

Jag är övertygad om att kan man känna kärlek till andra människor, så kan man heala.

Det finns mycket att läsa här på Healingsajten om hur vi andra "arbetar".

Här är länken till mitt sätt. Andlig healing.

Om du tittar under Artiklar, så hittar du flera sätt att heala.

kiwimimmi
0

tack :)

jo jag har sökt och läst flera inlägg och fått svar på mycket bara genom att läsa, det borde jag kanske ha gjort före jag skrev inlägg själv ;)

ska kolla länken, tack!

[GunillaF]
0

#2 Skriv och fråga du. Det är alltid trevligt och sedan så kan det gå fortare att få svar så än att leta själv.Flört

Loet_old
0

Välkommen hit,man kan mer än man tror.Glad