En annorlunda dröm
I förrgår drömde jag att jag skyddade en bönsyrsa, hon var grön och ungefär 3 dm lång med långa spröt och stora vackra ögon.
Det var elaka kvinnor och män som skulle döda henne men jag skyddade henne och hade henne under min tröja.
Till slut dog hon ändå av sorg över att vara hatad och jag grät mycket.
Dagen efter (i drömmen) så såg jag till min glädje att hon lagt flera ägg inne på vår toalett och jag blev lycklig igen.
Visst var drömmen fin? 
#27 Jaa, den var fin och samtidigt lite sorglig.
Vad kan den säga dig då, tycker du?
#0 Vilken spännande och fin dröm Jeremina. 
I stora drag tolkar jag drömmemn så här, bort med det gamla ( alla sorger och bedrövelser ) och ge plats åt det som är på väg, det finns mycket nyheter på din väg….. eller rättare sagt ge plats åt det " nya " som vill komma in i ditt liv.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#2 Jag tror att det är något sådant och att jag skyddar bönsyrsan som också står för min andliga tro och gåva som en del vill smutskasta (de som är skeptiker)
Jag såg att jag lagt in samma inlägg två gånger, tog bort den andra. Det kanske är dags att vila nu från datorn.
Kram till er!

Det var en rörande dröm Jeremina. I Solögas bok står följande om Bönsyrsan: Var vän med dig själv. Min gåva till dig är att vara din egen bästa vän. För att vara din egen bästa vän behöver du bete dig som en sådan. Ett bra exempel är att tala snällt till sig själv
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Mmm, då blir tolkningen att du ska sluta lyssna på vad människor säger runt omkring. Illvilliga kommentarer göre sig icke besvär. Ur detta kommer att födas en ny, starkare och lyckligare Jeremina!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus