Min svåger och svägerska
Jag skulle vilja att vi skickar healing till min svåger och svägerska som miste sin hund genom att den hängdes i hissen.
Det kanske inte vi ska utan deras vetskap, vi kan väl tänka på dem i alla fall i grupp?
Jag träffade svägerskan i fredags och kramade henne så hårt och hon behövde prata och jag och min man lyssnade. Hela tiden hade hon tårar i ögonen.
Som ni kanske minns fick de en ny hund som mist sin husse veckan innan. Så det har en ny fyrfota vän att ta hand om.
Jaa Jeremina skickar massor av kärleksfulla tankar till dem! 
Kram till dig också!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania
kramis kram
Jag tänker på dem!
Jag kanske har frågat förut, strunt samma. Kan vi skicka värme och healande till hunden med på andra sidan? Jag vet inte om han gått över då han dog så traumatiskt. Vad tror ni?
#4 Det är väl ett tag sedan den sorgliga händelsen, tycker jag mig minnas. Även om det till en början var "förvirrande" för hunden så tror jag att han vid det här laget har "hittat hem"!
#5 En annan sak, det var en person som sa till mig att Zorros själ hoppade över till den nya hundens kropp. Den nya är en tik av samma ras och hon beter sig precis som Zorro så det är som samma hund.
Om det går till ¨så vart tog Tiras "nya hundens själ" vägen då? Har du och/eller någon annan en teori om detta.
Ja det var ca en månad sedan och jag känner av Zorro här i byn där han trivdes bäst då de var här och inte hemma i stan.
#6 Det har jag ingen teori om. Vad hade personen själv för teori om det? Varför trodde personen det?
#7 Jag fick inget svar på det, har hört talas om att det är möjligt.
Jag tänker också på dem.
Kram
Jag sänder varma tankar till familjen och hunden Zorro. Kram

Klart att jag sänder varma tankar till dem och lilla Zorro!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus