Healing iFokus

Healing

Läst 4023 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 24 November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny dag med nya möjligheter!

Fånga den!Kyss

Indiania
0

Godmorgon Gunilla och ni som kommer!

Jodå jag skall fånga dagen och jag börjar med att ta tag i kaffekoppen!

Ha en härlig dag alla! Skrattande Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Godmorgon godingarGlad

Idag är jag pigg och utvilad mår bättre än på länge!Underbart!

Ser fram emot dagen och hoppas jag får en del av det som behöver fixas färdigt.

Ha en fantastisk dag allesammans!

Loet_old
0

God morgon

Japp man får göra dagen till den bästa.

Ha en bra Onsdag alla!Glad

Hoppfull
0

God Morgon!

Idag är landskapet vitt utanför fönstret… jag ville inte ha snö redan men nu när den är här ser jag ju hur vackert allt blir Glad

Så idag blir det att elda och bara njuta av det oerhört välkomna ljuset efter dessa mörka dystra dagar!

Ha en underbar dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

God morgon på er alla. Snöyra här också och jag måste ut i dag, jag har fått koka ägg till dottern för vi hade inget bröd ens.Skrattande

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

majlar
0

Goder morgon alla sköna

#5 Härligt mystisk bild du har där Christine.

Idag ska jag följa med min syster och prova ut en peruk. Hon har redan inhandlat en massa fina scarfs. Det kommer nog att bli såna jag använder mig av säger hon. Har svårt att fatta att hon har cancer.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannGlad

Indiania
0

#6 Tur att din syster har dig Majlar!

Nej det är nog inte lätt att ta in……kanske kan det vara bra på sitt sätt.

Kyss

[Spanaren]
0

Hej alla vänner Flört

#6 Försök med att tänka positivt trots att du gråter i din själ. Underverk sker hela tiden Kyss

Öppna hjärtat på glänt och låt allt positivt få strömma ut

© Spanaren

/kram

[GunillaF]
0

#6 Skickar en styrkekram till er båda.Kyss

Elpida
0

God förmiddag!

Snön fortsätter att virvla ner och jag tycker det är både mysigt och skönt. Bättre för kroppen med lite riktigt kyla! Alla körde sansat och försiktigt på vägen hit så det kändes tryggt på vägarna.

Ikväll ska det julpysslas och ätas ett litet litet julbordsknytis med tjejerna på jobbet - ska bli mysigt!

Ta hand om er i vindarna och yrsnön!

Majlar - hon verkar så positiv och fylld av livskraft din syster. En stor kram till er båda!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

sorgblot
0

God förmiddag!

Här snöar det idag med! Massor av snö! Härligt! Dock mindre härligt att köra bil då snön lägger sig i mindre och större driver på vägen där det är öppet för att det blåser så. Men annars helt underbart vitt ute! Skrattande

Vår balkong är vit och fin nu.

Indiania
0

Hej Sorgblot!

Är det i Molkom det snöar? Vi tänkte åka och hälsa på vår farbror i dag….Kanske inte så lyckat då?

sorgblot
0

#12 Nej Indiania det är här i Thn. Det jag hört av mina föräldrar är att det inte är ens hälften så mycket snö där. Men det är säkert vitt och halt ändå :P Du kan kolla på yr.no vad det är för väder. Jag har länkat direkt till Molkom i länken. Om du inte kände till yr.no så är det mycket bättre än smhi, man kan söka på jättesmå orter.

Hoppas du får det trevligt!

Indiania
0

#13 Gulle dig sorgblot och tack så mycket! Kyss

Kram

majlar
0

Tack vad ni är gulliga. Nu är vi hemma igen, och det gick fort vill jag lova. Hon blev så fin i sitt nya hår. Fantastiskt vad dom är duktiga nu för tiden.

Vi var in och handlade när vi kom hem, vi gick åt varsitt håll, och när jag tittar efter hennei butiken, så ser jag hur hon helt ogenerat står och har en hand om var sida på peruken och gnuggar den fram och tillbaka, när hon får se mig och jag ser henne så skrattar vi så folk undrar om vi blivit tokiga.

Den här åker av fortare än kvickt sa  hon, den kliar. Så var det med den peruken.

Fast hon kommer nog ha den när hon ska ut på något särskilt ärende.

Bara en liten notis.

Kram till er allihop härinneGlad

Doris
0

God eftermiddag

Jag tittar in och säger hej ! Ikväll ska jag på medial demostration med Benny Rosenqvist i Östersund. Här snöar det och 9 grader kallt

Ha en fortsatt bra dag

kramar

Allting är möjligt

[GunillaF]
0

#16 åh vad spännande. Berätta gärna sedan, vad du varit med om!

snoflinga
0

God eftermiddag allihop!

Ja, peruker har en tendens att bara bli hängande, men scarfsar är vackra och dessutom välbehövliga nu när vi har så kallt :) Cancer är ett sådant ord som automatiskt kopplas till sjukdom och framförallt döden, men tänk på alla som överlever sin cancer, ibland flera gånger. Det händer ju hela tiden, och kan vara bra att veta när man går där mitt i sin oro och funderar. I tidningarna är det flest och mest artiklar om de som går bort, för att det är det som säljer bäst, gripande historier förvisso, men som också kan göra att man tror att det är den enda vägen att gå om man får diagnosen cancer, men så är det ju inte! Jag håller mina tummar för din syster majlar! Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

I morse somnade min mormor in Gråter och gick för att mötta sin make, hennes enda kärlek som hon förälskade sig i som fjortonåring.

Hon har längtat efter att få möta honom och var färdig här hos oss…

När jag och mitt yngsta barn satt vid hennes säng, och dottern försiktigt stryker min mormor över handen och vi stilla pratar om att mormors själ har lyft ur kroppen och att hon nu är fri att möta sin älskade, då blinkade sänglampan till.

Jag känner att hon ville visa oss att så var det.

[Spanaren]
0

#19 Beklagar sorgen Gråter /kram

[stblues35]
0

God kvälls på er..hoppas ni har haft en fin dag i snön:) Ha en riktigt trevlig fortsättning på kvällen…

nillanb
0

Tack fina SpanisKyss

[stblues35]
0

#19 Oj jag såg inte…beklagar sorgen!

[GunillaF]
0

#19 Beklagar nillan!

Kram!Kyss

nillanb
0

Tack snälla fina ni!Kyss

Loet_old
0

Beklagar nillan.

Kram på dig!

Indiania
0

Beklagar Nillan Kyss

Stor kram till dig och familjen!

sorgblot
0

Beklagar Nillan

nillanb
0

Tack snälla goa niKyss

Toyan
0

#6 Sänder styrkekramar till er båda majlar

#19 Beklagar er förlust Nillan.

majlar
0

Nillan va fint att ni var hos mormor och fick uppleva hennes sista hälsning, och att ni kunde förstå henne.

Kram till dig och din familj.

[Jeremina]
0

Kramar och styrka till dig och de dina Nillan!

Doris
0

#19 Jag vill ge dig och din familj en kram från mig

Allting är möjligt

nillanb
0

Tack snälla finaKyss

snoflinga
0

Kramar till dig och din familj nillan! Så skönt för mormor med förstående familj, och att äntligen få återförenas med sin själsfrände!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Tack fina SnöflingaKyss

Hoppfull
0

Kram från mig med nillan! Låter som din mormor var redo och lämnade utan någon ångest. Skönt att veta!

Ta hand om er!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

nillanb
0

Tack HoppfullKyss nej hon väntade och längtade efter sin make, och hon var färdig här nu och hade varit så en tid.

Elpida
0

Nillan, så fint hon fick gå och möta sin andra kära. Kan man begära mer än att få vara älskad och omhuldad på sitt ytterstaKyss. Det måste värma i hjärtat att hon skickade en sista hälsning!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Doris
0

Det var en helt underbar kväll Jag var på i Onsdags. Bennys budskap till alla är ju kärlek och det kändes i hela teatern. Föreställningen kallades Mellan himmel och jord och han hade först föredrag om sitt liv, och det var ju inte den bästa uppväxten precis. Han berättar om det i sin bok uppvaknadet.Sen fick vi fråga om andevärlden. Han har ju även musik med i föreställningen En sångare som hette Joakim var med live han hade helt underbar röstGladVi fick även lyssna på Dileva plus Lill Babs. Han avslutade sista timmen med seans,och han arbetar lite annorlunda än andra medium Man för räcka upp handen för de som vill ha budskap och hos de som det lyser mest hos går han fram till och frågar vem de vill ha budskapet i från. Han var jätte duktig tyckte jag. Kvällen avslutades med sång av Joakim och låten Raise me up. Jag kommer nog kunna leva på detta länge

Kramar

Dolla

Allting är möjligt

[GunillaF]
0

#17 Det var ett annorlunda sätt att ha seans på tycker jag.

Kan man bestämma/beställa vem man vill ha budskap från?!

Intressant för jag har lärt mig att det är på andevärldens villkor. De som vill, de kommer.

Fick han kontakt med alla som önskade specifika kontakter?

Doris
0

#41 Ja det fick han. Men han gick till de som det var ett ljus runt om.

Allting är möjligt

Doris
0

# 41 Boken om Bennys uppväxt heter Överlevaren. Har skrivit fel ser jag.

Allting är möjligt

[GunillaF]
0

#43 Aha. Ska se om jag kan få tag i den.