Healing iFokus

Healing

Läst 1231 ggr
korseett
0

God morgon 27 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En vacker vinterdag även om den är kylig och mulen. Idag blir det att städa och pynta för advent.

Ha en bra dag alla

Elpida
0

God morgon!

Började pynta igår men blev inte färdig, vaknade tidigt och planerade i huvudet så det var lika bra att stiga upp och ta tag i detGlad. Om en stund ska vi till stan, jag ska köpa lite nya grejer till fönstrena och sedan ska det bakas lussekatter i eftermiddag!

En härlig lördag önskar jag er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon på er!

Gjorde klart i fönstren i går kväll. I dag är det sista dagen att anmäla sig till boklotteriet. KL 20 stänger jag tråden.

Ha en härlig lördag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

Idag får man sätta upp ljusstakar och annan för advent,plus allting annat som ska göras.

En trevlig lördag på er!Glad

nillanb
0

DagensSkrattande

Städa pynta och handla är det viktigaste idag, i morgon firar vi dotterns tio-årsdag!

Ha en fantastisk lördag!

Marina2
0

Hej

Önskar er alla en fin dag.

I kväll ska vi ut o äta julbord minsann,ska bli gott. Råkallt har vi här. Slarvade o gick ut utan mina" termo" byxor,får skylla mig själv att rumpan blev kall..

Kram

[stblues35]
0

God eftermiddag på er..önskar er alla en riktigt fin och härlig dag med massa kärlek!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Vi har varit till torpet och julpyntat. Det är kallt och blåser ganska så friskt så köldfaktorn blir ganska så stor/ kram

[GunillaF]
0

Go midda!

Hemma igen. På vägen hem idag var jag "tvungen" att stanna till på ett ställe och shoppa lite. Så nu har jag ännu mer julpynt och grejer.

Jag kan omöjligt låta bli!TystSkrattande

Nu ska jag strax iväg till kyrkan och luciakröning. Mitt barnbarn är med så det ska bli riktigt trevligt.

Ha en bra lördagskväll.Kyss

Cristine
0

God kväll!

Stakarna i fönstren är ditsatta något mer blir det inte idag.I morgon kommer barnbarnet för att instalera el till trädgården. hoppas ni får en lugn och skön lördagskväll.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll Kyss