God morgon 25 November
God morgon
Ja kallt och blåsigt,så man får hålla sig inomhus idag.
En trevlig Torsdag till er alla!
God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in.
Nu har snövädret kommit hit. Vitt och vackert. Precis som det ska vara.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon!
Har bokat hoppträning idag och jag vill verkligen åka - men så är det det här med vädret… Det är tyvärr ganska halt, och jag har inte världens bästa dragbil (framhjulsdrift med liten motor). Jag VILL träna, jag tror att pålle skulle bli överlycklig över att få göra något roligt (vi har inte hopptränat alls sen jag köpte honom) med tanke på att han igår försökte liva upp stämningen genom att bli livrädd över en näsduk jag tappat i ridhuset… Det känns som att vi båda behöver lite nytt och spännande - men frågan är om det är lite FÖR spännande att försöka ta sig till tränaren på okända vägar i mörker och snö?
Får fundera vidare men jag är 90 % säker att jag vill :)
Kram på er allihop!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon allesammans
Jag önskar er en fin dag
god morgon
Jobbardag idag med som alltid. Just nu letar jag papper till bokföringen, ett kontoutdrag som halkat på fel plats men den platsen har jag inte funnit än. Sen så blir det stan och butiksöppet och behandlingar
Ha det bra alla
God Morgon, jasså ni har kallt och blåst medans vi har bara kallt. ha en bra dag 
Snö mys här! Det lyser upp så grannt.
Ha en fin dag på er.
Kram

God förmiddag!
Här snöar det fortfarande, det är inne på tredje dagen
. Fick skotta mig ut med bilen idag för det bara slirade, det blir till att åka och köpa en snösläde så maken kan jobba lite ikväll..
. Förra året tog de ju slut hos tillverkarna och var fullkomligt omöjliga att få tag i.
Ha en mysig torsdag.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#5 Kan du inte få ut ett nytt bara?
Hej!
Ganska så kallt och snålblåst idag. Nyss kommit in från hundpromenad nummer 2. Först med Odi och sedan med stövaren Alma. Ha en bra dag/ kram
#9 ja men det har jag ju inte tänkt på! ska gå in och kolla på internetbanken. Tack flingan!
Hej på er!
I dag är det lite förkylt här och är inte på hugget i dag.
Hoppas ni är i gång och pysslar!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

#11 Du kommer hitta det så fort du skrivit ut ett nytt ;)
#12 Krya på dig!
God mitt på dagen nästan!
Nu har jag varit ute och gjort i ordning matborden för småfåglarna..stora fåglarna och ekorren! Jag blev så nervös av att han sprang på elledningarna för att komma till den stora tallen för att sedan springa på marken till bordet där katterna lätt kommer åt honom, så har han fått sin mat nu nära skogen på en hylla på väggen och dit är det bara han somtar.
Önskar er en fin dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#13 Tack du goa! 

#14 så talar och gör en sann djurvän
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#15 Kryapådigkramar från mig!
#17 Tack Gunilla det är övergående hoppas jag!