auratavla
Finns det någon som kan göra en auratavla? Kan man se obalaner, blockeringar, tidigare liv och kraftdjur i den? Eller har jag missförtått det? =) Kan man göra den på distans eller måste man vara brevid männiksan som gör det?
Egentligen har jag några anfra frågor också kom jag på..Har alla männiksor vingar? Det finns vissa som kan se andras vingar och färgerna på dem. kräver det väldigt stor kunskap eller kan alla som håller på med sånt här se det?
Spännande frågor, jag ser fram emot att någon som kan svarar!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag säger som Anna-Helga. Spännande frågor.
Att människor ska ha vingar har jag aldrig hört, mer än rent bildligt talat. Säger man inte så när någon är ovanligt snäll, hjälpsam osv.
Spännand tycker jag också, hoppas du får svar så vi får veta.
Kanske detta med vingar menas att individen är änglalik?
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag har en bekanst som säger sig kunna se vingar hos männikosr. Allt från skinande vitt tilll svart och guld, och med olika juvlekantel hos extraordinära människor tex..har aldrig haft chanse att fråga om mina då vi inte har mycket kontakt.
vet inte om det har med änglar att göra i sig, utan det är det gudomlia inom oss som visar sina spår till dem som är duktiga och är erfarna inom det andliga? bevis på att vi reinkarnerat, och gör det åt en speciell inriktning, tex vi har varit jättegoda och bra männiksor? jag minns att det finns vissa få som inte har vingar, men det var ett dåligt tecken så som jag minns det.allt jag saht är bara spekulationer, bara glimt om det h*n sagt, försöker bara minnas.
Jag skulle så himla gärna få veta mer om (mina), och allas vingar och vad det representerar och hur vi kan se dem.
Oj, vad intressanta frågor!
Ja, det är min lilla talang, att kunna ställa frågor som väldigt få har svaret på eller tänkt på. Tänk om jag själv hittade svaren också ibland..haha =D
Jag är väldigt frågvis och tänker mycket, och måste direkt fråga någon och ha svaret om jag undrar på något.