Healing iFokus

Healing

Läst 1004 ggr
Loet_old
0

God morgon 23 nov

God morgon

Väldans vackert och stämningsfullt ute,mångubben lyser så vacker på dom snötyngda träden.

Ha en bra tisdag alla!Glad

[Spanaren]
0

Hej Loet och alla andra!

Instämmer helt med det du säger Flört

Ha en bra dag/ kram

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Loet, Spanaren och alla ni andra som kommer in under dagen.

Hos mig har den värsta kylan gett vika. Nu är det bara -7 och det snäar lätt.

Ha en bra Tisdag!

majlar
0

God morgon Loet och alla andra som snart tittar in.

Här blåser det så det tjongar i ostängda grindar och annat. Siri hoppar högt i sin säng.

Men, det är som det ska vara den här årstiden. Väntar med spänning på hur den här vintern kommer bli.

Ikväll ska jag på föreläsning. En kvinna från föreningen Maskrosbarn kommer hit till stan. Det ska bli spännande.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Spanaren]
0

# 3 Låter intressant och du kanske berättar mera om det senare Flört

Var det inte utfört en klass II varning kring dina trakter?

majlar
0

#4 Nej, det var längre ner i Sveriget. Men det har nog smugit sig hit också vad det verkar, om det inte var tomten som flög förbi så det blev en bang i min grind. OskyldigGlad

nillanb
0

Godmorgon alla godingarGlad

Jag har bestämt att jag behöver lite mer sömn så natti natti en stund tillCool

Ha en fin dag i snöyran!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Lätt snöfall här och -3 gr ute.

Hoppas du sover gott igen Nillan Flört

Ha en härlig tisdag ! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God morgon!

#4 I mina trakter var det klass II varning, det blev inte så mycket av det hos oss. Lite blåsigt har det varit men snön övergick raskt i regn under natten och nu är det slask så långt ögat kan se…. Mer utlovat under dagen.

Zeb har hållt oss vakna inatt med sitt stök och bök, han försöker få av sig kragen. Detta gör han enbart i vårat sovrum - fattar inte varför. Vi fick stänga ner honom på nedervåningen för att kunna blunda några timmar inatt - maken skulle upp vid 03.30… Det slutade med att han ylade halva natten (över sin ensamhet) men det gick åtminstone stänga ute. Ganska trött idag m a o!

Ikväll ska jag titta på minstan när hon är Madicken och sedan ska det göras Janssons till julpysslet imorgon. Tror jag lägger mig tidigt efter detTungan ute….kanske…

Önskar en härlig tisdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

God förmiddag!

Här är det slask och regn och trist och grått - men det gör inget för jag sitter inomhus och har det varmt, ljust och skönt :)

Ikväll ska jag testa mina nyslipade skär och se om pålle kan bli klippt lite, så han slipper bli så varm och svettig när vi motionerar :) Sen ska jag hämta ut mina dubbar till hans dojjor, så vi kan rida sen när det blir halt även här nere i Skåneland!

Kram på er allihop!

/Snöflinga - som inte alls vann över förkylningen i fredags… Men NU!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

god förmiddag! sitter och softar på kontoret i Grums som nyligen blivit i ordning efter mattläggningen. Väntar på att verksamhetsledaren ska babbla färdigt i telefon och försöker komma på vad vi skulle göra idag haha. Minnet är väldigt kort ibland

ha en bra dag alla

Hoppfull
0

God eftermiddag!

Här har vi klass II för fulla muggar… hela natten har det stormat och regnat, och innan dess i dagar och nätter i sträck… får väl erkänna att jag till slut blir lite nedslagen av det dyrta vädret och den gråa mörka himlen dag efter dag.

Tur att det är varmt och gott inomhus!

Önskar er alla en riktigt trevlig dag!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.