Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1016 ggr
[GunillaF]
0

Mother earth

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Såg den här videon på en annan sajt och tycker den borde spridas. Därför lägger jag in den här.

Ta dig tid att lyssna!Kyss

signemo
0

Lyssnade på hälften innan maten. Vilken kvinna. Man satt alldeles  tyst och fick förtroende för henne. Sätter mig i morron igen för att lyssna vidare

Var rädda om varandra

Loet_old
0

Intressant att ta del av hennes version,många tänkvärda ord.

Tack Gunilla!

[GunillaF]
0

#1 Du har något att se fram mot!Glad

#2 *Vassegoo* Glad

Indiania
0

Helt underbart, hoppas alla ser denna. Det vore väl fantastiskt om vi kunde hjälpas åt att fylla hela vår planet med kärlek! Kyss

Tack Gunilla! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#4 Kyss

mulac
0

Filmen berör djupt och vad det kan vara så svårt att ge kärlek som är det enklaste  och mest fantastiska vi människor kan göra. Vi behöver inte tänka så mycket om vi använder hjärtat kanske.Skrattande

[GunillaF]
0

#6 Det har du rätt i, men ack så många som inte lever så.

mulac
0

Så är det tyvärr, jag lever inte helt så ännu men jag försöker så gott man kan. Man rensar ur sitt inre och rannsakar allt man gjort och tänkt för att skapa en frihet i kärlek.

Indiania
0

#8 Du vandrar den rätta vägen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Fantastiskt!

mulac
0

Jag upplever att det finns så många vägar eller trosinriktningar att jag jämför med en maträtt, den kan göras på många sätt men ingredienserna är i stort sett densamma. Det upplever jag just nu med alla religioner då  vi har en många olika namn på ex. Gud. Det jag försöker få fram att det finns många likheter trots våra inbillade olikheter som skapar motsatser.

Man behöver kanske testa tron ibland, som jag läste att om man tror man har elektricitet hemma så kan testa strömbrytaren och se om det lyser !