Healing iFokus

Healing

Läst 1299 ggr
snoflinga
0

God morgon 19/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa!

Här var det riktigt ruskigt väder i dag, men det är ganska skönt ibland. Fast lite trist för pålle som måste gå ute i det snöblandade regnet - tror jag ska fråga ridläraren om hon kan ta in honom lite tidigare idag Flört

Själv kämpar jag envist mot en förkylning och jag tror faktiskt att jag lyckats! Skrattande 

Ha en underbar fredag och en mysig helg!

Snöflinga (med lånad bild)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[GunillaF]
0

God morgon snöflinga och alla andra.

Vilken vacker och trolsk bild!

Idag är det sista arbetsdagen den här veckan för mig och många andra. Det känns bra!

Ha en riktigt fin dag.Glad

[rore]
0

God morgon på er!!

Åhh det var nästan så jag kände skogsdoften då fotografiet kom fram. Härligt magisk bild. Tack för den Snöflinga!

Latmasken inom mig protesterar.Skäms Då tanken på att rensa ur förrådet kom över migFörvånad.

Det skulle verkligen behövasObestämd,, ska sörpla lite kaffe först och se vad som sker där nästFlört.

Hur som helst,

jag önskar er alla en kanon fin dag oavsett väder.Kyss

Loet_old
0

God morgon

Önskar er alla en bra fredag med vad ni tar för er!Flört

jagealltidglad
0

God morgon HiF medlemmar och alla andra..

jag har inte varit här inne så mycket, men tog mig en titt i går kväll och blev såå inspirerad av alla trådar.. så nu får ni se mer av mig Skrattande

en underbar dag till oss alla…

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

[GunillaF]
0

#4 Vad roligt att se dig här! Välkommen!Glad

jagealltidglad
0

Tackar Skrattande

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

korseett
0

Välkommen #4!

Ja idag är det lite lugnare och jag mår lite bättre. Ska ta helgen och vila mig ordentligt. Ha en fin fredag och helg alla!

majlar
0

God morgon alla sköna

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

[Spanaren]
0

Hej alla!

#5 Välkommen hit "Jag e alltid glad" Kyss och här kommer du att trivas det det garanterar jag Flört

Kallt och vackert igen och prommisen var helskön. Vacker bild Snöflingan och tack för det!

Ha det/ kram

Indiania
0

Hej på er!

#0 Vilken härlig bild snöflings!

#2 Håller med dig Rore städa är inte kul men desto skönare när det är gjort. Flört

#4 Kul att se dig här jagealltidglad och välkommen! Skrattande

Önskar er alla en häääärlig fredag!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

Hej hej!!

Sååå mycket att göra här på jobbet så jag får läsa imorgon, (Zumba ikväll och sedan bio - hemma typ 00.00 inatt..)

Kram på er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godmorgon allesammansGlad

[GunillaF]
0

#12 God morgon nillan. Hoppas du känner dig bättre idag?!

Indiania
0

#12 Me too, hoppas du mår bättre! Kyss

nillanb
0

Ni är så goaKyss

Healingen satt fint igår! Har ont och är lite groggy men det är ju bara som det ska vara, lycklig över att kirurgerna var nöjdaSkrattande

Smolk i bägaren min tioåring ligger här med 39,3 halsfluss och en mage som har spårat ur totalt stackars gullepluttanGråter

Indiania
0

Gott att höra att det är bra ( någorlunda) med dig men det blir ju lite oro när din dotter är sjuk…..Skickar till er båda! Kram

pearlnharmony
0

Halloj alla ni där ute. Har inte varit inne på ett tag då jag har jobbat så kopiöst mycket så jag har helt enkelt stupat i säng då jag kommit hem. Nu är det dock lite lugnare så nu får jag fler tillfällen att vara här inne Flört

Märk min förvåning då jag drog upp rullgardinen imorse, helt vitt på backen! Inte alls förväntat mig det måste jag erkänna…

Önskar alla en trevlig dag och en toppenhelg! Kram

Toyan
0

God kväll!

Tack för den vackra bilden snoflingaGlad

Välkommen jagealltidglad!

Krya på er nilla och dotterKyss

Ha det gott denna fredag kväll allihopa!