Ny sajtvärd sökes!
Jag har tagit mig själv under noga övervägande och inser att jag inte har inspiration eller kraft att driva healing.ifokus. Jag vill därmed överlämna sajten till någon som har detta.
Om du känner att det är något som du vill göra så skicka mig ett meddelande så får vi språkas vid. Vill du nominera någon annan till Sajtvärd så gör du likadant så kan jag göra en förfrågan hos den nominerade. Tala om varför du anser att den nominerade passar till Sajtvärd.
Jag kommer självklart att driva sajten fram tills jag får en ersättare.
Osis att du slutar go-vännen men det känns i hela mitt hjärta att det är ett rätt beslut för dig.
Du behöver ladda upp dig och få ordning på din kropp och så har du ditt företag med mera.
Guldskimmer till dig för den anda som du sprider ut till oss alla 
Jag har ett förslag på Sajtvärd
och du har snart ett pm/ kram
jag blir kvar som Medarbetare och jag har fått napp så ett byte kommer att ske inom kort om allt går väl. Jag tror, eller jag vet att ni kommer att bli mycket nöjda.

Men usch så tråkigt korseett! Du är en sådan kanonbra Sajtvärd tycker jag! Tydlig, klar och hygglig!
Självklart tycker jag trots detta att det är ett korrekt beslut! Du behöver tänka på dig själv först och främst! Tack för den fina tid du bjudit oss på och så önskar jag förstås den som kommer efter ALL lycka!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
tack och nu är det klart