God morgon Fredag
God morgon
Upp och hoppa nu,för en ny dag har grytt.
Ha en super bra fredag alla!
God morgon!
Jag är uppe och njuter av tystnaden och det vita fina ute.
Ha det fint!
Godmorgon alla!
Det är mörkt och regnväder ute men inne ä och i sinne är det ljust. Katten har blivit insläppt och avnjutit sin måltid nu sksll jag sätta på kaffet. 
Ha en mysfredag och må gott! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Här är det duggregn och gråväder, det är tur Indiania att vi är ljusa i sinnet ;-)
Idag är det mycket som ligger på skrivbordet så dagen kommer förhoppningsvis gå fort!
Gunilla-vännen, jag hoppas att du är piggare idag. Läste precis att du låg sjuk i feber =(. Kram till dig!
Kram till er allihopa!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ja krya på dig kram från mig också Gunrilla
Hoppas du känner dig bättre i dag!

God Morgon på er!
Hoppas att ni alla får en fantastisk dag och helg! Krya på dig Gunilla!
Min dator är koko och jag tror att grafikkortet är paj… igen… så den gillar inte sidor med mycket reklam då bara segar den och hänger upp sig så det blir inte så mycket iFokus längre… Men någon gång emellanåt!
Jag hoppas att alla har det riktigt bra!
Kramar!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#5 Hej Hoppfull!
Vad roligt att se dig! Jag tänkte på dig igår och undrade vad du pysslar med nu för jag har inte sett dig på ett tag =).
Hoppas du har det riktigt bra! *kram*
"Du har alltid två val"

#5 Mmm, iFokus har ju en del reklam så på hemmadatorn öppnar jag googles webläsare och kör den i, annars håller datorn på att "dö"
Jag "längtar" (rättare sagt, jag känner mig rastlös) till stallet idag, det har kommit dit en stackars liten jättejättemager katt, den är bara skinn och ben och jag är rädd att den ska vara så illa däran att den dör. Fick i den mat igår och har inte sett något kräk så jag hoppas den kan behålla maten, idag tänkte jag köpa avmaskningsmedel och se om det kan hjälpa - igår köpte jag också burkmat (vår hemmakatt ratar burkmat) och det fick kisse ner, medan han intensivt morrade åt de andra (ganska runda) stallkatterna! Den är ganska pigg, men jag vet ju att katter ibland kan få problem med magen om de svultit för länge… Önskar att jag kan ta hem den, men vet att det blir tufft för mig, både vad gäller sambon och vad gäller vår andra katt. Gissa om jag var ledsen i går morse när den sprang efter mig hela vägen till bilen och jamade, jag fick kasta mig in i bilen och sen satt kissen utanför och såg ledsen och sorgsen ut :( Igår kväll hade jag den i famnen och bara att sätta ner den igen känns svårt, men jag vet ju att den har det relativt bra i stallet, det finns filtar och där finns torrfoder om den andra maten tar slut, och de andra katterna är snälla vid den.
Om ni vill får ni gärna önska att sambo och huskatt accepterar ett tillskott i hushållet!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Godmorgon alla sköna
Vaknade av dripp dropp snön bara flyter bort i stora floder. Snopet.
Hoppas det inte blir en sån där vinter som bara regnar bort. Hua, gillar inte att gå omkring i gummistövlar.
Krya på dig Gunilla blåser lite ljus och kärlek till dig.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Hej alla!
Tänkte också på Hoppfull igår 
Krya på dig GunillaF och alla andra som inte mår så bra. Morgonprommis och skottning är klart.
Sitter här med kind så röd och klar/ kram
Ps Snöflinga så omtänksam du är 
God förmiddag
Ha en bra fredag alla
Kram/dolla
Allting är möjligt
Ja väldigt omtänksamt du är snöflinga,så nog kommer katten att trivas i stallet alltid.
Och krya på dig Gunilla!

Ja denna " gubben"
var bäst! 
Menar alltså att du var cool!
#7 Vilken söt historia. Katten har det bra tack vare dig och din omsorg. Men jag ska hoppas ändå att din sambo önskar sig en liten kisse till. :@

#15 Tack :) Det finns redan så många katter i stallet och jag tycker att denna kissen inte känns som en stallkatt (kattungen som föddes i somras däremot passar perfekt i stallet, han är underbar och tjatar sig till kel av alla ridskolebarn och oss vuxna), men vi får se hur framtiden blir, om jag orkar försöka förändra sambo och huskatt :)
#13 Jag håller med #14 :)
Hej allesammans!
Kul att se dig här igen Hoppfull
Snöflinga jag hoppas sambo och katt tycker det ska bli trevligt att få en ny inneboende
Loet jag håller med #14! Jättekul att se din bild
Önskar er alla en härlig fredagskväll
Kärleken är större
än vi själva,
liknar lysmasken -
omöjlig att dölja,
sveper du in den
tindrar den genom höljet
.- Akahito, Japan 700-talet
En vacker dikt du bjuder på i dag Nillan! 
Tack Indiania
#17 Åh vilken söt dikt. Den är sparad. tackar
God morgon allihopa mitt på eftermiddagen/kvällen!
Nej då,jag har inte sovit fram till nu. Jag har varit igång hela långa dagen,,
Hoppas det går bra med kissen,, Du har ett stort hjärta snöflinga
Fin dikt nillan
Loet!! Så kul att Se dig
Allvarligt nu "rådnar"jag.

Blir varm i hjärtat när jag läser om dig och lille kissen snoflinga, tur att du finns och månar om den
Kan förstå hur det känns att åka ifrån den.
Älskar djur och ska tänka positivt att din sambo vill ha den lille katten också.
Kram

#7 Lilla kissekatten, han har ju hittat sin själsvän i dig. Klart jag önskar att sambo och hemmakissen vill ha en kompis till! Tur för lillkissen att han träffade just dig som är så gullig o omtänksam!
"Du har alltid två val"

Tack för era snälla ord! Kisse verkar vilsen, han letar efter något hela tiden, vill gå genom varje dörr som finns - känns som om han letar efter "sitt" hem som ju inte finns längre.
Ikväll fick han lite A-fil och det gick ner, tyvärr hade jag inte så mycket med mig (rester hemifrån) och burkmat, men A-filen ville han helst ha så jag måste köpa i morgon så att hans lilla mage kan få lite goda bakterier och kanske fungera igen! Han är så mager, jag var tvungen att gå hem och känna på vår normalhulliga katt och jämföra, och jodå, det SKA sitta muskler på benen och bringan och sådana ställen…
Ridskolebarnen är så måna om honom, och deras föräldrar också. När jag kom idag låg han inbäddad i en gosig filt på läktaren, med barn och vuxna omkring honom :)

#6 Hej själv Elpida!
Ja jag är inte lika frekvent härinne längre. Har haft behov av en rejäl paus på diskussionsfronten, plus då att min dator inte gillar iFokus. Det blir inte så kul att vara på forum som gör att datorn blir som en gammal trampcykel med väldigt trötta ben när man ska skriva eller så. Hoppas allt är bra med dig! Kram!
#9 Så trevligt att du tänkte på mig Spanis
Tänker på er härinne jag med! Kram på er allihop!
Nu är det riktigt mörkt här i mörka småland… och jag blir så trött av mörkret. Men nu är det bara en vecka kvar till första advent och vi får tända ljus och stjärnor, mysigt! 
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.