God morgon 15 November
God morgon allihopa!
När jag kliver upp på morgonen brukar jag sticka ut nästan och vissla på katten. Han har nu satt i system att lägga sig i grannens kattstuga. Han tar nog igen lite från att hans korg har varit upptagen många gånger. Nu myser vi i soffan!
Hoppas alla får en mycket trevlig dag!

Nu skrev vi visst samtidigt!
Då ber vi Indiania att hon plockar bort min =).
Som sagt, blöt och regnigt hos lilla mig idag. Skulle behöva lägga mig på massagebänken men det blir lite Zumba och pilates ikväll istället =)
En fin och kärleksfull dag önskar jag er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Sorgblot och ni andra som snart tittar in.
Här är det också grått, men fortfarande ljumma vindar. Ta vara på dagen som den kommer.
Kram
Godmorgon på er alla varma hjärtan
Vaknade i morse med en fin känsla av tillförsikt.."allt i mitt liv är bra" och det som sker är för det bästa.
Jag önskar er en fin start på veckan!
ni skrev exakt samtidigt så vi plockar inte bort någon. Vi får la skriva i båda
God morgon!
Det regnar här och jag får jobba en del hemifrån. Ska egentligen vara i Grums idag men jag får en ny golvmatta där så jag har inget kontor. Ska ändå åka dit och fixa med posten i eftermiddag.
Ja så har jag lyckats bli kallad till två möten på samma tid. Det ena i Karlstad och det andra här i Säffle. Det får bli Karlstadmötet. Lustigt nog samma organisation men lokal och länsnivå.
Ha en bra dag
Hej!
12 grader kallt och jag kom nyss in med hund nummer 2 och dess morgonpromenad/ kram
Godmorgon!
Vad lustigt att ni skrev exakt på samma tid! 
I går var vi hos dottern och firade far och hon bjäöd på god middag med en underbar efterrätt, mums.
I dag blir det promenad i regnet!
Ha en härlig start på veckan!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej hej
Härligt att du Gunilla känner dig bättre.
Här är det en vit kall dag som vanligt.
Ha en bra måndag alla!