Healing iFokus

Healing

Läst 515 ggr
sorgblot
0

God morgon 15 November

God morgon allihopa!

När jag kliver upp på morgonen brukar jag sticka ut nästan och vissla på katten. Han har nu satt i system att lägga sig i grannens kattstuga. Han tar nog igen lite från att hans korg har varit upptagen många gånger. Nu myser vi i soffan!

Hoppas alla får en mycket trevlig dag!

Elpida
0

Nu skrev vi visst samtidigt!

Då ber vi Indiania att hon plockar bort min =).

Som sagt, blöt och regnigt hos lilla mig idag. Skulle behöva lägga mig på massagebänken men det blir lite Zumba och pilates ikväll istället =)

En fin och kärleksfull dag önskar jag er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon Sorgblot och ni andra som snart tittar in.

Här är det också grått, men fortfarande ljumma vindar. Ta vara på dagen som den kommer.

KramKyss

nillanb
0

Godmorgon på er alla varma hjärtanKyss

Vaknade i morse med en fin känsla av tillförsikt.."allt i mitt liv är bra" och det som sker är för det bästa.

Jag önskar er en fin start på veckan!

korseett
0

ni skrev exakt samtidigt så vi plockar inte bort någon. Vi får la skriva i bådaFlört

God morgon!

Det regnar här och jag får jobba en del hemifrån. Ska egentligen vara i Grums idag men jag får en ny golvmatta där så jag har inget kontor. Ska ändå åka dit och fixa med posten i eftermiddag.

Ja så har jag lyckats bli kallad till två möten på samma tid. Det ena i Karlstad och det andra här i Säffle. Det får bli Karlstadmötet. Lustigt nog samma organisation men lokal och länsnivå.

Ha en bra dag

[Spanaren]
0

Hej!

12 grader kallt och jag kom nyss in med hund nummer 2 och dess morgonpromenad/ kram

Indiania
0

Godmorgon!

Vad lustigt att ni skrev exakt på samma tid! Skrattande

I går var vi hos dottern och firade far och hon bjäöd på god middag med en underbar efterrätt, mums.

I dag blir det promenad i regnet!

Ha en härlig start på veckan! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Jag tillfrisknar så sakteliga. Har jag tur och är tillräckligt pigg så går jag till jobbet i morgon.

Ha en riktigt bra fortsättning på Måndagen.

Loet_old
0

Hej hej

Härligt att du Gunilla känner dig bättre.

Här är det en vit kall dag som vanligt.

Ha en bra måndag alla!Glad