God morgon Torsdag
God morgon alla nyvakna.
Redan torsdag dagarna går för fort nu för tiden.
Ska ut och skotta bort fotavtrycken som man har satt i snön.
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Fullt upp här och har föreläsning ikväll så det blir en lång dag. Ha det bra alla idag!

God morgon! Har massor att stå i ikväll, men just nu försöker jag komma på en bra Intuitionsövning för idag :)
Torsdagskramar till er alla!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

God morgon!
Skulle varit på möte i Halmstad idag men slapp åka. Det hade blivit tidigt annars så jag är tacksam! Jobbade ändå över ett antal timmar igår.
Ikväll tror jag att jag ska köra lite pilates, det var ett tag sedan jag körde mina dvd:s =)
Ha en fin torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla sköna.
Loet, jag blir så full i skratt när du säger att du ska gå ut och ta bort fotavtrycken. Precis så gjorde min äldsta son när han var liten. Han tog med sig en hink och plockade frusna fotavtryck och sparade tills dom hade smält. Det var trevligt att få ett så glatt minne idag. Kan tillägga att han är konstnär idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann :@

Heej på er och Godmorgon!!
Vilken härlig ide av en liten knatte Majlar *glad*
Godmorgon alla!
Vilken mysig liten kille Majlar, blir lite intresserad målar din vuxna son tavlor?
Här skiner solen på den vita snön, det är en fin tavla!
Ha det gott alla i dag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla!
Har skottat snö och det snöar fortfarande. Tror att det har kommit ca 27 cm av den vita varan.
Majlar nu gör du som Choklad gjorde *ler*. Hon registrerade sin gratis hemsida via min hemsida och jag fick 100 reklamfria besök.
Du har så små och roliga saker att berätta mest varje dag och det tycker jag andra kan få del av också. Plus att du fotar fina motiv med mera.
Andra som känner för en hemsida är så klart välkommen dit också för att skaffa sig sin egen sida. 
Ha det/ kram
God middag.
Jag är sängliggandes med hög feber idag. Måste försöka få tag i någon som skottar snön åt mig. Som det har vräkt ner senaste dygnet….
Ha det bra!
# 9 Men krya på dig och här kommer må-bra-energier till dig!
Snön har vräkt ned här också men det snöar lite lättare nu.
Ring en traktor om du kan för det blir tungt för den person som annars ska skotta där plogen har kastat in sin snö. Krya på dig/ kram

#9 Krya på dig
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.