Så ledsen, önskar kraft att orka
Jag ska strax gå iväg till veterinären och avliva min ena katt. Hans njurar har givit upp och det kom väldigt snabbt på. Han är redan hos veterinären för under dagen har han fått dropp och de har försökt få igång njurarna men det fungerar inte. Är så ledsen. Han är min känslokatt som alltid har tröstat mig när jag är ledsen. Han har alltid känt av när jag behövt honom. Jag har fyra katter till men ingen har samma förmåga som han. Tårarna rinner men jag försöker samla ihop mig och gå och möta sonen hos veterinären. Kan ni sända mig kraft och ork så jag fixar det här? Jag är så nergången ändå av mediciner, värk och nu ett öga som värker så jag ska till ögonakuten imorgon. Dags att gå…
Åh jag skall skicka omgående till dig! 
Vet hur det känns har upplevt detta själv…
Kram till dig
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kära vän, jag sänder dig kärlek och energi till din situation.
Samla dina andra tre katter omkring dig när du kommer hem och gråt ut.
Kram
Låter inte roligt,skickar värmande energi till dig.
Kram
Åhhh vad sorgligt!,jag sänder till er dig.
Så ledsamt det är att måsta ta bort djur….
Skickar styrka till dig!
Jag sänder dig mod och styrka plus energier/kram
Skickar dig så mycket styrka och kärlek jag kan, till både dig och din katt.
Ta hand om dig.

Nu har han somnat in
. Känner mig helt tom av allt gråtande. Han fattas mig. Han somnade in lugnt och stilla men det var fruktansvärt att lämna honom där och gå. Tack för all värme! Jag behöver all styrka nu för att klara av vardagen och även oron för mig öga som värker. Försöker ta det lugnt ikväll för tårarna kommer hela tiden. Mina andra fyra katter märker av att något är fel. Hans bästa kompis verkar lite orolig. Ska ge alla lite extra kel ikväll.
Nu har din katt fått det bra men så klart är det jobbigt för dig själv. Tänk på att det lättar inombords av all din gråt, det lindrar.
Gosa och kela med dina katter i kväll ni behöver varandra.
Så är vi många här inne på sajten som tänker på dig
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder till dig
Ser honom framför dig. Han är med dig vännen. sitter och spinner och trampar lite med ena framtassen. Han ger dig massor med kärlek.
Jag känner med dig….vet precis hur det känns.
Skickar dig den varmaste omtanke.

Varma kramar till dig! Och tänk som #10 säger, han finns ju med dig och tröstar dig fortfarande!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Vet hur det känns men minns honom och ta till dig vad # 10 säger!
/kram