Vad vet vi?
Vad vet vi?
Pejlar in och försöker mig med att borra ned mig i ditt innersta av ditt skyddade skal
Det är i högsta grad förslutet och väldeligen tillbommat in till det stället dit man flyr
Marken är minerad och det första tassavtryck som ges larmas fort in till innehavaren
Fram träder din kroppsliga dubbelgångare och visar glatt in dig till andra av domäner
Din innersta dubbelgångare håller sig väl gömd men bidar sin tid med att få stiga fram
Ledtrådar läggs till i dina gömslen så att du lockas ytterligare i ditt personliga spanande
Drömmar kan göra sig bekanta med något som ska leda dig vidare i ditt målsökande
Personer känns konstigt nog väldigt bekanta och donerar dig det du behöver i ditt mål
Dörrar öppnas och du tar dig vidare från rum till rum efter ditt livs jagade livsuppgift
Nytt tänkande när dig och får dig att öppnas mer och mer som en vacker lotusblomma
Ditt oskyddade höljes marker är öppna för att bestigas av de rätta lärarnas kunskaper
Smidigt och elegant kan du nu följa din egen dubbelgångare och nå till enorma höjder
© Spanaren
Tack Spanis för din innerliga och fina dikt! 
Kram också!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack och den är rykandes färsk
/kram
Du är verkligen en stjärna på att dikta så man känner sig inbjuden till att tänka.
Kram och tack
#3 Men gullis så ömsint sagt och det tackar jag ödmjukt för 
Jag har svarat inne på Medialt men det var så fint att jag tackar dig här också!
Nämen Gunilla då
och tack igen
/kram
Ja en väldigt fin och tänkvärd dikt.
Tack spanis!
Loet tack 
OBS!
Mina dikter får lånas av alla bara man låter mitt copyrighttecken och namn alltid få följa med dikten. Ingen gladare än jag att få sprida mina ord … tack och kram från Spanaren
#8 Bra att veta och tack för det! 
Vet du jag har glömt bort hur jag gör copyrighttecknet? Det kan vara bra att veta ifall jag vill använda det nån gång. Kram
#9 Ctrl + alt + c (litet c) blir i word till ett ©
Eller så kopierar man av detta tecken © och spar ned i sin hårddisk för kommande bruk 
/kram
Tack nu skall jag spara detta för framtida bruk! 
Kram
Tack för tipset spanis!

*gilla*
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Härliga ord precis som alltid Spanis!
Tack tjejer
/kram
Mmmm,, Tack Spanis!
#16 Tack Rore 
Mycket fint skrivet spanaren
kram
Allting är möjligt