Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 902 ggr
[Spanaren]
0

Vad vet vi?

Vad vet vi?

Pejlar in och försöker mig med att borra ned mig i ditt innersta av ditt skyddade skal

Det är i högsta grad förslutet och väldeligen tillbommat in till det stället dit man flyr

Marken är minerad och det första tassavtryck som ges larmas fort in till innehavaren

Fram träder din kroppsliga dubbelgångare och visar glatt in dig till andra av domäner

Din innersta dubbelgångare håller sig väl gömd men bidar sin tid med att få stiga fram

Ledtrådar läggs till i dina gömslen så att du lockas ytterligare i ditt personliga spanande

Drömmar kan göra sig bekanta med något som ska leda dig vidare i ditt målsökande

Personer känns konstigt nog väldigt bekanta och donerar dig det du behöver i ditt mål

Dörrar öppnas och du tar dig vidare från rum till rum efter ditt livs jagade livsuppgift

Nytt tänkande när dig och får dig att öppnas mer och mer som en vacker lotusblomma

Ditt oskyddade höljes marker är öppna för att bestigas av de rätta lärarnas kunskaper

Smidigt och elegant kan du nu följa din egen dubbelgångare och nå till enorma höjder

© Spanaren

Indiania
0

Tack Spanis för din innerliga och fina dikt! Kyss

Kram också!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Tack och den är rykandes färsk Kyss /kram

majlar
0

Du är verkligen en stjärna på att dikta så man känner sig inbjuden till att tänka.

Kram och tackKyss

[Spanaren]
0

#3 Men gullis så ömsint sagt och det tackar jag ödmjukt för Kyss

[GunillaF]
0

Jag har svarat inne på Medialt men det var så fint att jag tackar dig här också!Glad

[Spanaren]
0

Nämen Gunilla då Flört och tack igen Kyss /kram

Loet_old
0

Ja en väldigt fin och tänkvärd dikt.Flört

Tack spanis!

[Spanaren]
0

Loet tack Kyss

OBS!

Mina dikter får lånas av alla bara man låter mitt copyrighttecken och namn alltid få följa med dikten. Ingen gladare än jag att få sprida mina ord … tack och kram från Spanaren

Indiania
0

#8 Bra att veta och tack för det! Glad

Vet du jag har glömt bort hur jag gör copyrighttecknet? Det kan vara bra att veta ifall jag vill använda det nån gång. Kram

[Spanaren]
0

#9 Ctrl + alt + c (litet c) blir i word till ett  © 

Eller så kopierar man av detta tecken  © och spar ned i sin hårddisk  för kommande bruk Flört

/kram

Indiania
0

Tack nu skall jag spara detta för framtida bruk! Skrattande

Kram

Loet_old
0

Tack för tipset spanis!Glad

snoflinga
0

*gilla*

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Härliga ord precis som alltid Spanis!

[Spanaren]
0

Tack tjejer Kyss /kram

[rore]
0

Mmmm,, Tack Spanis!Kyss

[Spanaren]
0

#16 Tack Rore Kyss