Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 790 ggr
[GunillaR]
0

Kattälskare!

Är du sugen på att få hem en katt? Liten eller stor. Kille eller tjej. Här finns allting. En liten busig kattunge eller lite äldre lugn och fin katt som har sina bästa år kvar?

Kontakta Hittekatter på iFokus. Där finns kontakter över hela Sverige

http://hittekatter.ifokus.se/

korseett
0

Morgaine har fått tillåtelse av mig att lägga ut det här. Hoppas att ni är många som vill ta hand om katter

Loet_old
0

Har redan en katt så det räcker.

Skulle bli ett himla slagsmål är jag rädd förSkrattande

Hoppas någon annan vänlig själ tar hand om katterna.

Indiania
0

Jag har också min helsvarta Oscar! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

fyra stycken missar har jag och den senaste är en hittekatt från början men sedan ett arvegods till oss

nillanb
0

Ja så fint med en katt, men jag är tyvärr väldigt allergisk.

Men den kattskräck jag alltid har haft botades nyligen av en underbar ute katt.

Så nu är jag inte längre rädd för katterSkrattande men tyvärr fortfarande allergisk.

[GunillaR]
0

Så bra att du blev av med kattskräcken i alla fall. Glad

Pysslan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två missar här, båda köpta från Akutgruppen

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[GunillaR]
0

# 7 - Åhhh så fina de är Glad

Erna
0

Om du försöker känna av om den tilltänkta katten är balanserad, så går det nog bra med din förra katt. Se till att kastrera katterna, båda könen. Två okastrerade hankatter kommer att slåss.

Det gäller att din egen katt också är balanserad när de träffas.

Mina vuxna perserkatter och en exotic träffade min systers huskatter när vi flyyttade ihop förra året, och det var ingen som sa något. Nu är de bästa vänner.

Lycka till!

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Pagan
0

Svårt att inte ta till sig dessa övergivna djur. Gråter

Har redan tre djur som ingen annan ville ha. En hund och två katter har det blivit med åren. Hämtade en kisse på Kattluckan förra sommaren. Åkte 60 mil för att få bli matte till denna mycket egensinniga och bestämda dam. Kattherren här hemma tyckte inte det var så roligt i början. Men nu har de vant sig vid varandra och det fungerar bra trots att det inte var kärlek vid första ögonkastet.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Loet_old
0

Haha ja se dessa katter,allt bra egensinniga är dom och det är på deras villkor allt handlar om.Skrattande

sorgblot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna ta hand om många fler, men bor inte så att fler katter kan bo i området och min katt är inte överförtjust i kattbäbisar..

Min katt är också hittekatt från Kattslussen i Trollhättan, men hittat på Orust. Bilden är det första jag såg av min kissemisse och jag föll direkt.

Pagan
0

#12 ljuvliga ögon och en sådan bestämd liten mun.Skrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

sorgblot
0

#13 Tihi tack! Det är kul för han har fortfarande gröna ögon Skrattande