katt healing..?
Kan nån hela min katt? Han har bruten svans(hela svansen är utdragen och gjort illa sig i en tass(bakben då). Snälla kan nån hela honom? Vi kommer inte ha råd att operera honom :( .
Hej jag kan skicka healing men ta katten till veterinär för säkerhets skull man kan inte heala bruten svanns.
Kram Dinengel
Skicka ett pm till ChallisQ som finns inne på alt behandlingar. Hon kan säkert rekommendera något medel som kan lindra.
Arnica är traumamedel nummer ett. Det finns både för utvärtes och invärtes bruk.
Sänder färger till katten. Vad är det som har hänt?
Kram Åsa
#2 nån annan katt har bråkat med honom. så han kan inte gå nu
svansen kanske inte är bruten utan fått en klo i så det har blivit infektion. Det hände min katt efter ett slagsmål ifjol.
Jag har skickat healing till katten , men du bör nog prata med veterinär om du inte har gjort det. Healingen är ett komplement och kan vara till hjälp för att stödja och hjälpa läkningen,men det kan inte ersätta läkarvård.
~ mayolica ~
stackars lille kisse! Håller med övriga här - healingen kan hjälpa kisse att bli bra fortare, men du måste också prata med veterinär! Jätteviktigt! Att ringa vet. och be om råd kostar ingenting. Sedan får du se vad de säger.
Skickar också, ljus och värme
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Hur gick det med kissen?
Sök veterinär genast!
De kan avgöra vilket fel det är, kloskada, bett eller fraktur.
Om det är en fraktur där svansen hänger, måste man amputera, men det är bråttom!
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Erna- det är över ett år sedan *vissel*
Paris9
Om katten inte kan gå, måste du söka veterinär akut först. Sedan kan du prova healing för att lindra smärtan.
Om det gällde ditt barn, skulle du väl söka vård direkt eller hur?
Det verkar som om katten varit ivägen för en bil? Isf måste även urinblåsan kollas.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se