God Morgon 9 november
Godmorgon alla goa därute!
Igår satte maken på vinterdäcken och jag pysslade lite med det sista i trädgården. Långkalsongdags var det visst med. SÅ nu får det snöa bäst det vill.
Har en hel del att stå i då jag har några momsar som ska in och så kommer de och värderar huset så vi kan lägga om lånen.
Ha en alldeles underbar tisdag alla!
God morgon
Haha vad jag läser tokigt på morgonen.momsar fick jag till tomtar i ditt inlägg Karin,gu vad tokigt det kan bli.
Ja ha en trevlig tisdag alla!
God morgon!
Brr vad det är kyligt nu. -12 grader hade jag när jag klev upp. I dag blev det mössa och tjockvantar.
Ha en bra Tisdag!
#1 haha ja det kan vara tomtar på loftet ibland när man håller på med moms
Godmorgon allesammans!
Här blåser och snöar det, grannarna står och puttar varandras bilar ren kaos då de inte kommer uppför vår backe.
önskar er en bra dag!
God morgon på er allihop!
#1 Jag tycker det blev gulligare så - "några tomtar som ska in"! Mysig bild man fick! 
Här är det inte lika kallt idag som det var igår. Ska försöka storstäda idag. Har lyckats ignorera huset länge nu. Jag kanske lyckas med det idag också man vet ju aldrig! 
Ha en bra dag! kram

Gó morron..gó morron allihopa
Springer in och önskar er fin-fina dagen
Kram!
Godmorgon alla godingar!
I dag har vi blivit lovade snö, får se hur det blir med det?
#5 Men det har ju redan börjat snöa hos dig Nillan så det är väl på väg.
Ha nu en finfin tisdag ocg var rädda om er ni som är ute och kör i snön.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
5 grader varmt när jag klev upp och det snöar massor så backen är vit. Tror snölagret iaf var minst 1 cm. Hörde grannen gå i snön och det knarrade så gott!
Önskar alla en fin dag!
God morgon alla
Här blåser det och det luktar snö. Kommer nog närsomhelst. Ska bli spännande att se vad det blir för vinter i år.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Hej alla!
Snyggt gjort Majlar när du saknade mig igår
Du tittade in på min blogg och fick svaret 
Kallt idag också och det ligger kring minus 15 grader strecket!
Pratade igår så att det känns i halsen idag/ kram
#11 Kul att ni hade så trevligt så du fick biverkningar. Dock trevliga sådana, kan jag tro. HiHiHi

God morgon allihopa :) Här var det 2,5 plusgrader i morse, och lite småregn. Katten har vänt tillbaka dygnet och är numera innekatt på natten och utekatt på dagen, istället för som på sommaren, tvärtom :) Bara han ser till att sova vid 3-4 på morgonen så spelar det ingen roll vilket han vill göra ;)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#12 Jepp och biverkningar som rekommenderas 
nu har det börjat snöa här! Redan igår kväll kände vi lukten av snö i luften. Lite speciell doft

Snö, regn, snö, regn, snö, regn… japp, det är väderleken här i Växjö!
God eftermiddag!
Här är det ganska grått och blött som ni förstår men vad gör väl det - jag sitter ju inne i värmen och jobbar =)
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nu toksnöar det här i Stockholm! Och jag som skickade sonen till skolan i träningsbrallor och gympadojor…. DÅ var det varmt och soligt.