Healing till min söta pålle?
Hej!
Har klantat mig lite och behandlat hästens ben med arnikaliniment, vilket han tyvärr inte tål och nu har han fått en reaktion med svullnad om benen där jag haft på linimentet
Är han inte bättre ikväll får jag ringa veterinären och se vad man kan göra, men tänkte att om ni under dagen har ork och lust att skicka honom healing, vore jag väldigt tacksam! Jag hoppas att han vill ta emot den också, men det tror jag att han vill!
Jag har misstänkt förut att han inte tål Arnika och är nu så arg på mig själv att jag inte lät bli det - trodde det skulle gå bättre med ett annat märke men det blev tvärtom ännu värre
Just nu tycker jag så synd om min häst, samtidigt som jag är så orolig över att jag på något vis skadat honom. Försöker tänka positivt och inse att jag är löjlig, men jag blir så orolig och det är svårt att ignorera alla orostankar.
Tack på förhand kära vänner! 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Skickar positiva tankar till din fina häst.

Tack snälla, goa Gunilla 
Skickar kärlek och energi till din söta häst

Tack snälla, snälla majlar
Jag hoppas allt jag kan att han är finare i benen när jag kommer till stallet ikväll!
Skickar också till din häst.hoppas det ordnar sig.

Tack Loet, för att du hjälper honom! Kram

Tack för att ni skickat ljus till min pålle idag, svullnaderna hade minskat med ca 25 % ikväll, så nu känns det som att det vänt och går åt rätt håll!
Tack, tack, tack för att ni ställer upp!
du kanske tycker att det här låter konstigt, men det är vad jag känner om din häst. Svullnaden beror på sorg. Din häst är väldigt ledsen över något.
Skickar till honom.
Kram Åsa
Skickar till den fina hästen 

#8 Ja, jag tycker det låter väldigt konstigt att svullnaden skulle uppkomma på precis de två benen som jag tagit Arnika på - om det berodde på sorg. Borde han inte bli svullen i alla benen då?
Sen kan han säkert vara sorgsen över annat i livet (som jag vet om men som jag inte kan göra något åt just nu), men jag tror inte de två svullna benen har samband med det. Isåfall är ju sorgen snart över eftersom svullnaden går ner…
#9 Tack så mycket för att du skickar till mitt söta djur
Jag räknar med att han är ännu finare i benen ikväll!
Snder massor av snälla och gosiga och helande energier till din snyggis
/kram

#12 Vad fina ni är på kortet Snöflinga. 
Skickar massor av healing till din fina häst! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#12 Så snygga och glada ni är 

Tack igen kära vänner! Ikväll var pålles framben i princip helt bra, och bakbenet var bara lite svullet nertill (svullnaden "rinner" ju neråt)!
Han verkade lite öm i bakbenet när jag undersökte det, men är ohalt, så jag hoppas på att han är helt bra i morgon 
Skickar såklart till din fina häst.
kramar från mig.

#16 Tack JILE! Och vilken härlig bild du har på trötta kissen!!! 
#17 Ja han gäspar mkt ;) hoppas din Pålle är bättre Snöflinga.
kram till er Jile

#18 Hihi, tycker ofta man ser våra kära katter gäspa och/eller sträcka bekvämt på sig. Skulle nog vilja vara katt i nästa liv :)
Jodå, pålle är helt återställd i benen nu :) Skönt för mattehjärtat!!!
#19 Ja vad skönt att han blev bättre. Tråkigt när de blir sjuka.
Ja jag sa samma idag att ni har det bra som får vara inne i värmen och ha det bra med maten serverad…själv skulle man ut och virvla iväg i vindarna.
Kram