Healing iFokus

Healing

Läst 1379 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 6 november

Disdimma ute över nejden och har varit som mest minus 8,9 grader. Mulet och kanske det är på väg att bli omslag i vädret eller …

Hur som helst så är det så vackert med den vita snön som åter kom igen igår Glad

Låt dagen även få bli till några minuters vilan till minnen av nära och kära som inte finns med oss längre.

/kram

Indiania
0

Godmorgon Spanis och alla andra!

Vad kallt du har det och nyfallen snö, ja den vita snön är fin.

Känner mig nöjd var till tre gravar och risade hade ordnat med fina kransar och tände ljus, pratade lite och hade trevligt i går.

Tänker på mina kära nästan varje dag.

Ha en härlig lördag och njut av dagen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

God morgon alla!

Idag blir det operation storstädning. Vi har äntligen fått tag i hyllor till vårt förråd under trappen inne i huset så här ska städas! Min familj kommer ner imorgon på middag så då ska allt vara klart. Sen så ska huset värderas på tisdag så vi kan lägga om lånen innan vi binder räntan. Huset stiger ju i värde allteftersom vi renoverar.

Men först ska jag ligga på spikmatta, på rumpan för jag har ont i svanken.

Ha en bra dag alla!

[Spanaren]
0

#1 Jag har varit på graven både torsdag och fredag. Fredag tände jag upp mera ljus och satte även ljus på de förolyckades gravar.

Svärmor och svärfars grav sköter min makes bror om. Vi ger en samlad pott till blommor, ljus med mera.

Dom anhöriga pratar jag också med som titt som tätt Flört

/kram

korseett
0

har som tur är inte hand om någon grav utan det är andra i släkten som sköter det. Däremot tänder vi ljus här hemma ikväll till åminnelse av våra kära som finns i andra dimensionen

[Spanaren]
0

#4 Korseett så fint och så mycket värt att minnas de kära hemma också Kyss

Städa inte så att du är slut i morgon! Städar du för deras skulle eller för din egen skull Flört

Jag brukar säga att jag är som jag är och det vet andra också, så varför ska jag då göra mig till för mycket när det kommer besökare *gapskratt*

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag.

Solen skiner på rimmet p marken och det är några plusgrader. Perfekt för julgransjakt!

Jag var och satte ljus och ris vid min sons grav igår. Det var så fint där med alla ljusen.

Ha en bra dag.

[Spanaren]
0

#6 Så vackert och stämningsfullt/ kram

Toyan
0

God kväll!

En vacker solig dag har vi haft.

Åkte med barn och barnbarn till kyrkogården när det blivit mörkt, där var ett hav av ljus,  frost  på marken och en vacker stjärnhimmel där ovanför, så otroligt vackert och stämningsfullt.

Tänder ljus även här hemma, tankarna går ofta ofta till dom som gått vidare till andra sidan.

Ha det gott allesammansKyss