Healing iFokus

Healing

Läst 926 ggr
Elpida
0

God morgon 3 november!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt drömde jag att det blev kallt ute och frosten lade sig. Jag vaknade upp till 9 plusgrader och hård vind "/.

Önskar att vi fick ha tända ljus här på jobbet för det hade ökat upp stämningen idag =). Det blir myskvällar inne med pyssel och aktiviteter istället! =)

En skön dag önskar jag er!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

God morgon :)

Ja, i morse var det verkligen höstväder! Regn och rejäl blåst! Pålle fick äta frukost inne idag, annars hade nog hans hö blåst iväg till någon annan hage :)

Önskar er en härlig dag jag med!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

God morgon

Ja regn och rusk det är helt enkelt höst och ingenting annat.

Kul att se dig här igen snöflinga.Glad

Ha annars en bra dag alla!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Vi kom nyss in Odi och jag. Fy så surt det var Skrikandes 

Tacka vet jag en vit och fin snö Tungan ute /kram

[GunillaF]
0

God morgon.

Hos mig är det finväder. Solen skiner. Himlen har inte ett enda moln men det är så H A L T!!!!

Ha en fin Onsdag!

majlar
0

God morgon i regnet. Blöt som en hund var vi alla tre idag när vi kom in efter promenaden. Tur jag inte hade fixat frisyren för den hade varit alldeles raserad nu i så fall.

Jag tror jag skulle föredra frost och sol. Visst är det magnifikt ordnat med vädret i vårt lilla Sverige. Flera årstider på en gång. Höst och vinter.

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varannKyss

pearlnharmony
0

God fm

Solen lyser med sin frånvaro och istället är det halv storm och regn.

Idag är det jobbsökeri, fika med en väninna och slutligen hjälpa en annan väninna med flytt som står på min agenda.

Önskar alla en toppendag//Kram

NessaInglorion
0

God förmiddag!

Höstrusk med blåst hos mig och värre skulle det tydligen bli i eftermiddag så regnet kommer in från sydväst. Men men det är bara att härda ut. Flört Känner lite glädje över att jag fick med mig paraplyet iaf, hehe.

Ha en fin onsdag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Indiania
0

Hej på er alla!

DEt är regn och blåst här också i dag men skall ta den dagliga promenaden i alla fall.

Det är lite trubbel med min stationära dator, då är jag glad att jag har en laptop till hands.

Kanske blir det en tur till min farbror i Molkom i dag.

Ha en härlig dag! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

snoflinga
0

#2 Detsamma Kyss

#3 Ja, snön gör världen lite ljusare, men här nere känns det långt borta med snö, brukar inte bli ordentligt med snö före jul…

#8 Vad härligt att hälsa på farbrorn, tänk vilka goa släktingar han har som hälsar på så ofta!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Hej allesammans!

Oj vad jag har sovit länge…

önskar er alla en riktigt fin dag!

korseett
0

hejsan! skallen snurrar och jag med den. Ha en bra dag alla