Healing iFokus

Healing

Läst 833 ggr
jenniech
0

healing till min son

Min son har så otroligt ont i benhinnorna eller muskelfästena! han idrottar mkt, men har fått vila lång tid i väntan på att det ska gå över… Men det tycks ju inte göra det:( Mår han dåligt mår ju jag dåligt oxså! Han är snart 13 år och heter Gabriel Wikdahl, vi bor i kumla!!

Många hälsningar Jennie

[Spanaren]
0

Kärleksfulla enerier till er båda Kyss /kram

jenniech
0

tack snälla!!

Man blir så ledsen, för han lever verkligen för sin idrott, han spelar fotboll och innebandy och är så duktig, han blev uttagen till fotbollsakademin för ett tag sedan, men har fått vila länge nu. Han är så orolig att det inte ska bli bra, och läkare kan ju ingenting göra!!

Så tack för all hjälp :)

varma kramar

[Spanaren]
0

Putt och upp Glad

Indiania
0

Jag skickar kärleksfulla energier till er båda.

Hoppas Gabriel kommer igång snart igen! Kyss Kramar Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

skickar

Kristall47
0

#0 du har pmGlad

allhealing
0

Hej,

din son har vattenbrist i kroppen, åtminstone just nu. Det är svårt att läka en kropp när kroppen behöver fokusera sig på att tömma kroppen på sina reserver istället för att ägna sig åt att läka de sår som kroppen har.

Mycket coca cola och fanta?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Jeremina]
0

Skickar energier och säger som allhealing att han har nog vätskebrist, det låter logiskt!

jenniech
0

Hjärtligt tack, alla!!

Kände av healingen så intensivt hela dagen, tror jag är väldigt mottaglig för den!

Mkt intressant med vattenbrist, har nog aldrig tänkt på det, enda gången han dricker mkt vatten är på träningarna, annars så är det nog mkt av den andra sorten. Men nu i fortsättningen så kommer det bli vatten:)

Kram till alla er, som ägnat er tid åt att hjälpa oss!!

Kram kram

Denna kommentar har tagits bort.
majlar
0

Här kommer mer kärlek och energi till Gabriel.

Kram

[asamaria]
0

Ja fästena känns en aning knarriga och torra. Det kommer nog att ta lite tid det här. Han har övertränat sin kropp pga vätskebrist. Jag skulle nog äta lite mineraler också från hälskost för att stärka alla ligament m.m.