Healing iFokus

Healing

Läst 998 ggr
Loet_old
0

God morgon Söndag

God morgon

Sista dagen i denna månad,vad tiden går fort.och ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan?Flört

Ha annars en bra söndag på er alla!

[Spanaren]
0

Hej Loet och alla andra Tungan ute

Underbar morgon och en underbar tid i skogen. Omslag mellan varmt och lite kallare och därför så fanns det lite disdimma. Halkigt på vägarna. Men vi njöt lika mycket som alltid Skrattande

/kram

Loet_old
0

Märkte att det var halkigt,höll på sätta mig på rumpan idag.Skrattande

korseett
0

god morgon! Ja klockorna ställde vi tillbaka igår, ja de flesta iaf för jag har ett par kvar.

Ha en underbar söndag alla!

Indiania
0

God morgon alla!

I dag är det sol här.Var det någon som såg på Thomas Di Leva på TV i går? Jag tycker han är som ett solsken!

Ha en härlig söndag! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God förmiddag alla

Härligt väder idag nästan lite ljumma vindar och mycket syre. Man kan andas in ända ner till tårna.

#4 Visst såg jag Tomas Di Leva igår, det är en underbar människa, han har ett lugn som jag tror smittar av sig på dom andra i gruppen. Härliga människor allihop. Tyckte det kunde ha hållt på minst en timma till.

Nu ska jag steka kyckling och göra currysås.

Ha en fortsatt fin dag alla

[Spanaren]
0

#4 Så klart att jag såg Tomas Di Leva Flört

Bra program och jag gillar deras olika tolkningar/kram

[Jeremina]
0

Jag såg också Toma Di Leva igår och han är helt underbar tycker jag snacka om healande tv-program Glad De gjorde bra tolkningar Spanaren det tycker jag med….våra folkkära artister.

Toyan
0

God kväll!

Missade Di Leva men kanske kan se programmet på den här burken i stället.

Regn på morgon/ förmiddagen men vackert solsken på eftermiddagen, kändes som vårGlad

Ha en finfin söndagkvällKyss

Indiania
0

#8 Gör det Toyan! Jag vet ingen som utstrålar så mycket kärlek som Di Leva Skrattande

Ha en fin kväll du också!

" Var nära naturen - var när dig själv "