God morgon 21 oktober
Min bil har låst sig själv under natten med nycklarna i
Helt otroligt! Jag får nu leta efter reservnycklarna som ska finnas nånstans
. Och jag som hade tänkt att åka och simma nu på morgonen
Maken har lovat att åka och hämta mig till jobbet om jag inte finner några reservnycklar. Åhåjaja-suck.
Ha en bra dag alla
God morgon!
Fy vilket elände Korseett. Min bil låser sig alltid när jag som minst anar det så jag har för det mesta reservnyckeln i fickan.
Jag blev stående en natt efter E4:an, utanför min låsta bil. Med motorn igång, hoppade jag ur för att bara kissa i ett dike. När jag skulle iväg igen så var bilskrället låst!!!!
Himla kul! Som tur var hade jag ena rutan nere en liten bit, så pass att jag fick in arman och kom åt låsknappen.
I dag har jag -12 grader i min del av världen. Usch och fy!
Ha en bra dag!
Godmorgon korseett, Gunilla och alla andra
Det var ingen bra start på morgonen korseett!!
Himmel så kallt du har det Gunilla!
Här hos mig ligger temperaturen på -3,5 och det känns fullt tillräckligt.
Önskar er alla en fin torsdag

God morgon!
Oj vilken start på dagen Korseett!!?? Hoppas du hann med din simtur iaf! Jo, jag har oxå lyckats. Hoppade ur bilen med min minsta som då var liten bebis i framsätet - bilen igång… så låste den sig. Som tur var hände det hemma i samhället så maken kunde komma med resesrvnyckeln.."/
Den 20 oktober på kvällningen kom snön till småland! Jojomen, vi har snö även här nere, minusgrader än så länge. Mot min vilja måste jag erkänna att det är rätt fint ute när solen nu tittar upp och skimrar i snön - MEN det är för TIDIGT!!! Idag ska jag ta bort stygnen från mina sex snitt, hoppas det har läkt ihop fint!
Ha nu en riktigt skön dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla 
Utelåst är inte kul men tur att du har stugvärmen i alla fall Korseett 
Nyss kommit in från en kall och härlig promenad i solen. Jag och Odi trivdes. Jag har även kraschat frysta ispölar
Som ni ser så är barnasinnet kvar/ kram
Jag har inte funnit nycklarna än men jag fick lift av grannen ner till stan men hann inte simma
Hej på er!
#5 Simma lungt Karin du får ta dig en simtur en annan dag! 
I går var jag på Tommy Körbergs konsert och jag måste säga att jag blett glatt överraskad jag blev ( omvänd ). Han var hur bra som helst och det blev många härliga skratt också.
#1 Gunilla han var fantastisk, har inte njutit och haft så kul på länge, så nu är vi överens vad det gäller Tommy Körberg.
Men fy så kallt du har det, här var det -3 i morse.
Ha en underbar torsdag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#7 YES! 

" Var nära naturen - var när dig själv "
god morgon!
här snöar det så fint! fast det är lite mörkt ute ändå.
önskar alla en trevlig dag!
God förmiddag!
Vilka historier om utelåsta bilägare 
God middag. Säger detsamma. Inget vidare att bli utlåst. Peppar peppar det har aldrig hänt mig. Ta i trä. Bank, bank.
Här skiner solen och det är snökalla vindar.
Kommer hem precis efter en omgång med akupunktur. Hoppas det fungerar den här gången också.
Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann