Healing iFokus

Healing

Läst 705 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 19 oktober

Hej svejs Tungan ute

Jag är så lycklig som fick boken "Shamanens väg" av Frodig. Den trollband mig redan från den första raden. Har inte läst mycket i den men ändå så ger den mig så mycket!

Var rädd om dig och lev även denna dag, helt i frid med dig själv/kram

nillanb
0

Godmorgon i höstrusket!

Vilket regnväder inte ens hunden har lust att gå ut!Förvånad

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Mulet och halt idag. Nu ska dubbdäcken på. Inte för att jag använder bilen mycket men när jag ska ha den så vill jag känna att det är en aning säkrare än att halka omkring på sommardäck!

Ha en bra Tisdag!

Elpida
0

Morrn morrn!

Grått och tråkväder ute, sol i sinnet inne (jag försöker åtminstone! =) Ska gå och fixa fram frukostfikat, det är så mysigt med lite "läsa tidningen-tid" och småprat!

Hoppas ni har sol och färg i sinnet idag - det behöver vi!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

Regn och rusk här också. Nu har jag läst ut boken " Örnen och kondoren " det var en fascinerande läsning, den handlade om författarinnans andliga resa  och om hennes kraft, kärlek och mod.

Ha en härlig tisdag vänner! Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

pearlnharmony
0

God morgon

Sitter här i Skövde med snuvig näsa och regn och rusk utanför fönstret. Det är som det ska med andra ord då det är höst Flört

Ha en fin dag ni alla!

Kanske ska plocka fram en bok jag fick låna av en väninna för ett tag sen. Oliver Sacks, Den enarmade pianisten, och drcka en kopp te till…

Ha en fin dag!

korseett
0

God förmiddag!

Är så seg idag och trött. Jag har en kund i eftermiddag så fram till dess måste jag vakna till.

Ha en bra dag alla!

majlar
0

God förmiddag alla

Här är det inget vidare ställt. Det händer saker som står utanför mitt förstånd.

Mår inte så bra just nu.

Kram

Elpida
0

Åh Majlar, skickar dig lite sköna energier för att lyfta din dag lite!!! *kramar*

Tänk på änglarna som finns med dig, för det är jag helt övertygad om att de är!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#7 Majlar skickar många kärleksfulla tankar till dig och en stor varm kram Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#7 Oj… Hoppas det reder upp sig snart!

Kram!

[Spanaren]
0

#7 Mitt hjärta är fullt av kärleksfulla energier som jag känner för att ge just till dig idag   /kram

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack vad ni är gulliga. Jag är så glad att det finns så många fina människor.

[Spanaren]
0

#12 Så vacker din livets stig är i höstskrud Kyss fyller på med nya eneriger/ kram