Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 1189 ggr
Elpida
0

Tack Majlar!

Av Majlar fick jag boken "Änglar i mitt hår" av Lorna Byrnes. Jag tror inte hon visste hur mycket jag behövde den boken i mitt liv just nu. Tack så otroligt mycket!

Jag har haft en … jobbig helg och den här boken har hjälpt mig så otroligt mycket. Igår kväll var vi på väg till en avslutningsfest och jag satt där i bilen och tittade ut på kvällshimlen och bad änglarna att finnas hos mig och ge mig styrka och tålamod. Jag kände att jag inte var ensam och när jag tittar upp mot himlen så exploderar ett ljusklot på himlen!!! Det gick snabbt, men inte snabbare än att jag verkligen förstod vad jag sett! Förstår ni vad underbart!!! ?Jag fick ett svar där och då att jag inte var ensam!Kyss.

Så, än en gång - Tack Majlar för att du skickade denna underbara bok till mig!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

Åh vad roligt att du tyckte om boken. Den liksom ropade i hyllan. -Ta mig, ta mig.

Kram

[Spanaren]
0

Men så roligt Elpida Kyss och min bok från Frodig kom också rätt och jag ska börja med att läsa den idag.

Tänk att böcker kan tala också Flört rätt bok till rätt ägare.

/kram

Elpida
0

Nja, jag vet inte om jag lyckades så bra till Dolla. Jag förstod nog inte att vi skulle skicka den här sortens böcker så hon fick en kriminalare av mig. Visserligen en som jag själv tyckte var bra men iaf…"/

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

# 3 Bokvalet var vårt eget och hur vet du att en kriminalare inte passade Dolla Förvånad

Jag skickade iväg en bok till Indiania om tre olika kvinnors öden. Den boken sa mig hela tiden att den ville till henne *fniss*.

För att berika vår värld så ska titlar och författare blandas ihop till en enda och fin röra eller hur Elpida *gapskratt*

/kram

[Jeremina]
0

Låter helt otroligt och härligt med det svaret Flört

Elpida
0

#4 Du har så rätt Spanis, som vanligt *Kram*

"Du har alltid två val"

frodig
0

FjärilsHuset av Marcia Preston som jag fick av Pirkkolino passade mig också så bra.

Jag fick mig en stunds underhållning samtidigt som den gav mig viktiga påminnelser på ett djupare plan Glad