Healing iFokus

Healing

Läst 960 ggr
KallaMigMimmi
0

Mitten kotan

Hej jag vet inte om det finns någon speciell tråd för healing hjälp för smärtor? men jag hittar inte någon så jag s

Jag har ont i mitten av nacken (mitten kotan) och den drar sig upp i huvet och påvärkar hela kroppen, axslarna Ryggen och benen ner till fötterna.

Borde inte sitta vid datorn men måste distrahera mig med något annars sitter jag bara och stirrar rakt fram eller går går går

vad ska jag göra

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Indiania
0

Hej!

Kanske du skulle söka professionell hjälp för din nacke, det kan ju vara någon kota som sitter i kläm eller annat.

Jag skickar till dig och din situation.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

KallaMigMimmi
0

Tack Indiania!

korseett
0

skickar också

[Spanaren]
0

Säger som Indiania … du behöver få hjälp på något vis med din värk. Sänder /kram

majlar
0

Skickar en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Sök läkarhjälp också.

[Jeremina]
0

Jag skickar också men undrar om inte du skulle behöva en sjukgymnast, naprapat el liknande…kram!

solblomman47
0

Jag säger som de andra o av egen erfarenhet att du behöver få hjälp helst från sjukgymnast eller naprapat el liknande för de känner o ser  ofta mera än vad läkare gör. Är det nått som de tycker att läkare bör titta på så skickar de dig vidare.

Är det som i mitt lansting så behöver du ingen remiss utan du ringer direkt till sjukgymnasten på din vård central.

Bamsekram från Solis Glad

[asamaria]
0

Sänder.

Kram Åsa

KallaMigMimmi
0

Kramar och tack för er omtanke!

vill inte vara motsträvig men sjukgymnast, terapeft, ostopat försökt olika vägar men det kommer alltid tillbaks. Har inte hittat det som värkligen hjälper än, men tror inte det är så lätt.  Smärta är något som tillhör livet. Fysiskt eller pysiska prövningar men vill föstås hälst slippa dom..

kram

korseett
0

mycket av min värk i nacken försvann efter att jag gått i hypnoterapi. Jag hade lagt så mycket minnen och känslor i det området. Det kan vara en väg att gå.