Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 5422 ggr
aeon
0

Min hund dog - hur ska jag orka.

Min älskade lilla kille dog för två dagar sedan.

Jag är fortfarande i chock och förstår inte hur jag ska klara av denna smärta.

Kram aeon

Anna-Helga
0

Skickar lite ljusa kärleksfulla tankar till dig och din situation. Han finns med dig, glöm inte det! Era minnen har du kvar!

Stor kram!!

stormvind
0

Oh, varma tankar till Dig!

Vet vad Du går igenom, min Bella nästan 12 år fick vandra vidare för 3 veckor sen. Det blir och ÄR tomt, men som Anna-Helga säger så finns minnena kvar och vi får vara tacksamma för tiden vi fick med våra djur.

Tröstkram/Stormvind

Indiania
0

Försök att tänk att han har det bra nu där han är. Du själv har det jobbigt nu men längre fram kommer du att minnas de fina stunderna ni haft.

Skickar tröstande healing till dig! Kyss Kramar

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Jag skickar healing till dig!Kyss

Toyan
0

Förstår hur du känner dig,sänder varma tankar och tröstekramKyss

korseett
0

gråt så länge du bara orkar- kram

JILE
0

Förstår dig, sorgen blir stor…men vännen din finns runt omkring dig. Brukar kännas bra att tända ett ljus och ta ett kort och titta på…så gjorde jag. Gråter

Kram Jile

solblomman47
0

Förstår hur du har det nu. Skickar tröstekramar till dig.

Loet_old
0

Värmande tankar till dig.

aeon
0

Tack anälla ni.

Det är faktiskt lättare idag.

Det jag undrar är varför detta hände.

Han var ju bara tre år.

Det finns ju en mening med allt men vad var det för mening med detta??

Kram

Anna-Helga
0

Han kanske behövdes någon annanstans? Man vet ju aldrig men det finns absolut en högre mening och jag tror du kommer finna den!

Kram kram!!!!

Indiania
0

Nej hur skall man finna en mening med att förlora en kär familjemedlem? Kanske finns det något där bakom trots allt……

Skönt att det känns lite lättare i dag.Kyss

Min dotter fick göra sig av med sin älskade katt på grund av att han var sjuk. Hon orkade inte jobba nästa dag.

Hon förstår också hur du känner dig.

Kramar och sryrka till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Sänder till dig varma tankar. Din lilla älskling har det bra nu. Han finns runt dig.Kram

aeon
0

Är så tacksam att jag hittat hit.
Så mycket värme och godhet.

Tack <3

Lynxx
0

Tuffa puckar!

Man kan ju inte förklara för dem när de blir sjuka & man inte vill att de skall lida - utan väljer att avliva.

-

Mitt X har en kompis som e solo - men har många djur (fåglar, katter & hundar). En hund & en katt har blivit sjuka (hög ålder) det senaste året, så hon tvingades ta bort dem. Det var verkligen ett trauma (hon tar medicin mot sin depression sedan många år dessutom). Det blir ju sten på börda.

Hon skaffade ny hund & katt. Det lindrar att ha ngn annan att tänka & sätta fokus på - i hennes fall en bra lösning.

/L

Doris
0

Sänder varma tankar till dig

kramar

Allting är möjligt

Elpida
0

Åh din stackare! Det är alltid svårt att förstå varför och ibland får vi lämna över den frågan till större makter. Att tända ett ljus på kvällen och ha en bild är ett jättefint förslag tycker jag. Själv grät jag i en vecka efter att min katt Sixten blev påkörd, bara 11 månader gammal. Låt det göra ont och gråt, men tänk oxå att din älskade kille har det varmt och skönt där han är nu! *Stor kram till dig*

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

Håller med #17, ibland får man lämna frågan till högre makter, för vi vet ju inte allt.

Varma styrkekramar till dig! KRAM

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Tröstekram till dig! jag sänder ljusa energier…

[Jeremina]
0

Hur känns det nu, är det bättre? Kramar Glad

asajeanette
0

Hej!

Jag vill börja med att säga att jag förstår din sorg. Har hundar själv och har varit med om att mista fler.

Tänker på dig…

Jag är säker på att du har förgyllt livet för honom och gett honom mycket kärlek under tiden han levde.

Många styrkekramar från mig. (och glöm inte bort att gråta, konstigt nog, men så är det, att med tårar som rinner kommer så småningom styrka…)

[Spanaren]
0

Varmt deltagande i sorgen/kram

Min söta, gulliga tik Tuffi

Min söta gulliga tik har för alltid somnat in och sprang sin väg till en underbar plats

Där fjärilar i olika färger lyser i praktfulla klara färger mot en skinande blå himmel

Överdådigt vackra blommor sticker upp här och där bland all förtjusande växtlighet

Skällande glada kompisar hälsar henne varmt välkommen till ett totalt helande land

Belåtet springer hon och skuttar fram till alla dom annorlunda och roliga individerna

Låter dem visa henne alla olika ställen där man kan bada och leka kurragömma mm

Dignande är matborden med alla olika delikatesser från den skickligaste charkuterist

Pärlande gott friskt vatten låter sig väl läska efter allt himmelskt som finns att göra

Drömmer sen saliga drömmar om när tider komma när matte och husse kommer hit

Vill så gärna vifta på svansen och slicka bort alla deras djupt bedrövade salta tårar

Minns med munterhet alla roliga petitesser som flimrar fram bland hennes alla 12 år

Säger med glädje tack till matte och husse för ett mycket förnöjsamt och härligt liv

© Spanaren