God morgon 14 oktober
Godmorgon Spanis och alla andra
Spännande med en vit värld, första gången för säsongen!
Tänk inte var det väl så länge sedan vi satt under ett parasoll och försökte finna svalka!
Önskar er alla en underbar torsdag
Godmorgon Spanis, Nillan och alla andra!
Hoppas det dröjer lite med snön här även om det är vackert när snöflingor faller och allt är vitt.
Solen är framme och jag har vaknat, nu börjar min dag!
Kram och en fin torsdag till er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
god morgon! Lite omställningsbesvär hade jag igår så det var tur att jag var på hemmaplan. Idag blir det jobb i stan hela eftermiddagen.
Ha en bra dag alla!
God morgon. Härligt med första snön. Men lite tidigt.
Imorse på min vanliga promenad hörde jag att det var ett fasligt väsen i ett träd som jag gick förbi, där satt fullt med talgoxar och följde ett riktigt drama som på gick på en sten därunder, där satt det en skata och åt på en av deras kompisar. Man kunde se hur de små liven böjde på sina små huvuden och tittade förskräckta på hur deras vän blev uppäten med hull och hår.
Usch det var tråkigt att se, samtidigt som man får konstarera att livet är så hårt för en del.
Ha en fin dag alla i solen
God morgon alla!
Spanaren har du fått snö det är då inget som jag längtar efter hoppas det dröjer länge innan snön kommer hit.
Här blåser det så det nästan känns som taket skulle lyfta annars är det varmt o skönt.
Ni får ha en skön dag alla. 
# 6 Jepp, jag har snö
Dom pratar om att det ska blåsa över 25 sekundmeter idag 
Ja jag läste nyss att de fått stänga av höga kusten bron för tung trafik.
Ja få se om vi gör en tur ner till havet senare idag fast egentligen blåser det från fel håll så så det kanske inte är så höga vågor då=).

jag vänder på det hela o säger "GO KVÄLL" ,tiden den vandrar vidare , kroppen har inte gått till ro än .
maten den är avnjuten ,dagens gärningar äro utförda stora som små .
vi alla har olika uppgifter att fylla ..
natten står svart utanför , vi är inne i den mörka tiden, fast gå ut så ser man att det inte är så mörkt .
men hu så kylan svept ner över oss ,
nu kommer det som hör årstiden till, vi skall bara tillvänjas kan vara lite motsträvigt men så är det bara
så till er alla som sätter erat ögat på detta .önskar jag en vilsam natt // Azlan .
Vad trevligt att se dig här inne Azlan 
Sov gott i natt du också! 
" Var nära naturen - var när dig själv "