Healing iFokus

Healing

Etikett: upplevelser
Läst 1093 ggr
minda
0

De oväntade möten vi möts av

De är en upplevelse för sig dessa möten då långvariga frågor besvaras av en främling på gatan eller en gammal bekant du råkar möta på i butiken.

De lär en ofta också att ens motgångar ger en kunskap som verkligen kan göra nytta för andra.

Idag träffade jag på en vän helt av slumpen då jag var ut på ärenden, och gjorde helt i misstag mitt livs första läsning av före detta liv. Plus att jag såg den gyllene glimt av Aura som jag tidigare har tyckt mig uppfatta då någon talar om, tänker på, eller möter sin själsfrände.

Hon hade fått bekräftat för sig om att han var en av dessa själar som hon har ett starkt band med, och vilken roll han spelade i det liv som mest påverkar deras nuvarande.

Då hon berättade om detta fick jag en stark känsla och uppfattning om deras relation i det livet. Och då hon gav mig namnet som hon fått fram äntligen så kunde jag ge henne information som inte kom från mig utan "någon annanstans" ifrån, ni vet säkert vad jag talar om.

Kanalen var öppen och full av information, men jag greppade det viktigaste - varför de ännu hålls åtskilda i detta liv. Det var en otrolig upplevelse för mig, och enligt henne berörde den också henne starkt.

Jag kan inte delge mer om själva historien då den ligger inom min såkallade etiska "tystnadsplikt", men jag ville i alla fall berätta om den här uppfriskande och bekräftande upplevelsen.

Genom att själv genomleva vad jag uppfattade som att gå ifrån min själsfrände, kunde jag också visa åt henne att det finns andra vägar, och sätt att leva förutan denne eller i en annan sorts relation än den man önskat dela. Och att det finns reella orsaker till varför man ibland måste ge upp det för denna stund, detta liv, kan ju vara mycket energislukande och sätta en ur spår rejält så det känns bra att genom sina egna hårt förvärvade "läxor" ibland kunna väcka nya tankar för andra som genomgår en liknande händelse.

Indiania
0

Tack Minda för du delar med dig av din upplevelse!

Det är fascinerande när sådant händer och saker faller på plats.

Kyss Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

minda
0

Med glädje gör jag det Skrattande

Är också bra för en själv att få ut dessa tacksamheter och tankar konkret på abstrakta internet, hih!

Kram!

Elpida
0

Vad spännande och intressant. Speciellt det här med att kunna gå vidare, att inte fastna utan hitta meningen där man är just nu. Säkert väldigt skönt för din väninna att får höra.

Så fantastiskt att få vara med om en så öppen kanal!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

minda
0

Verkligen otroligt bra kändes det! Bekräftelse om utveckling är nog alltid behövligt.

Lite som att äta…blir man aldrig mätt proppar man i sig för mycket och kan inte sluta eller låta det smälta i lugn och ro, men sådär naturligt får man mättnadskänslan och kan bara njuta av välbehag tills man blir hungrig på nytt. Skrattande

korseett
0

instämmer med ovan- tack för att du delar med dig