Healing iFokus

Healing

Läst 1289 ggr
Moonwing
0

Hålla tummen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..hoppas jag inte skriver dubbelt, nu..för jag har inte orkat följa trådarna så väl (i så fall får ni plocka bort denna tråd)….

..men tänker på Gruvarbetarna som firas upp i Chile..å hoppas så innerligt väl, att alla!..- kommer upp hela  å välbehållna!

..alltså skyddande o varma tankar för och till alla dem som är oroliga och väntar på friheten!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

[rore]
0

Sänder varma tankar till dem,, och håller tummen hårt fför att de ska komma oskadda upp,,,,

Indiania
0

Jaa Mononwing vi får tillsammans skicka varma tankar till dem alla!

Vi är nog många som har dom i våra tankar nu! Kyss Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Ja jag sänder varma tankar till dem som levt så länge instängda och till deras familjer.

[Spanaren]
0

Tänk att åter få komma ut i ljuset och få möta sina kära och nära igen!

Visst hade någon blivit en pappa under tiden?

Jag sänder kärlek och välgång till alla inblandade/ kram

[GunillaF]
0

Tänker på dem och hoppas allt går bra.

Läste någonstans att en av männen har två kvinnor som väntar på honom när han kommer upp. Oj oj…. De visste tydligen inte om varandra innan, de där kvinnorna.

Elpida
0

Javisst är tankarna hos dem idag! Jag hoppas oxå innerligt att de får upp alla i behåll, de verkar ha klarat av situationen så bra där nere med tanke på omständigheterna!

#5 Jag hörde oxå det häromdagen, kan ju bli liiite jobbigt när första glädjen lägger sig…;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

Ja tankarna går till dom som är drabbade.

[Jeremina]
0

Det är fantastiskt att de nu kommer upp och vi får hoppas att samtliga klarar av den närmsta tiden och kan vara starka.

Moonwing
0

Tack för alla era svar! Kyss..tror allas posetiva energier , varenda en på Jorden räknas i sådana här sammanhang!

#5 Skäms..UJ!Förvånad..men säg inte det! Flört.."delad glädje.." Tungan ute..

..-en del ser ju inte på tillvaron på samma sätt som alla andra..Cool, kanske bra med "dubbel insats-styrka"..-nu efter denna tid..SkrattandeTystSkrattande

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen