Hjälp? Halt häst..
Finns det någon här som är kunnig inom djurkommunikation/healing som har lust att hjälpa mig med min häst? Hästen är halt (pga en rejäl hålvägg som nu är uppverkad) och hon är lite bättre nu än vad hon varit, men det verkar som det skiftar från dag till dag, ibland lite bättre, ibland lite sämre.. Detta är en känslig häst, speciellt när det gäller hovarna då hon haft problem med dem tidigare. Finns det någon vänlig själ här som har lust att kommunicera (ev. healing? har ingen erfarenhet av det) med henne ang den här hältan? Vart/varför det gör ont? Kan man lindra på nått sätt? Hur lång tid det tar innan hon blir bra?
Endast seriösa svar, tacksam för hjälp
Hoppas du skall få hjälp av någon här inne! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det ser bra ut, ge läkningen lite tid bara.
Jag skickar lite healing och bostar självförtroendet eftersom det är lite si och så med det 
Hästen känner sig lite "ensam" så lite mer sällskap vore trevligt. Försök att vara mer närvarande när du umgås med hästen och lämna alla andra tankar du har med dig in i stallet utanför dörren så att säga =)
Tack så jättemycket för svar allhealing! Nu känner jag mig lite lugnare! :)
Hon går bara och vilar i hagen nu, ska hon få fortsätta med det tills hon är helt bra? Tror du det kommer ta lång tid?, hon har redan varit dålig ett tag så tycker lite synd om henne :/
Tack ännu en gång för svaret!
Oroa dig inte. Låt det gå en tid, det blir bättre. Ta bort o:et i din oro och roa dig istället, din oro hjälper inte hästens läkning, din ro gör det =) Lämna oron utanför umgänget med hästen och roa dig tillsammans med henne.
Ok, jag ska försöka att inte oroa mig :) Tack så jättemycket för hjälpen! :)
Om det är någon mer här som får fram något om hur hästen min mår eller något annat om henne så skriv gärna :) Det vore intressant att höra :)