Healing iFokus

Healing

Läst 642 ggr
Elpida
0

God morgon 4 okt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det kanelbullens dag för de som vill fira =). Det kanske sitter fint till eftermiddagskaffet..?

Idag blir det jobb och sedan har jag ett Zumbapass med mina tjejer - härligt!

Ha en superfin dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

God morgon Elpida.

Två morgontrådar idag så jag skriver i båda!

Ska påminna chefen om kanelbullar!Glad

JILE
0

Godmorgon alla,tack för påminnelsen om kanelbullens dag Elpida får kanske ta ett bak idag då. Härlig bild du satt in också…Glad

Kul med Zumba..

Idag blir det att träna lite på mina övningar till reikikursen…har gjort undan morgonsysslorna nu så man kan börja. Skönt att göra dom när man är själv.

Ha en trevlig dag allihopa,

Kram Jile

Indiania
0

Vilket underbart foto Elpida! Jasså det är kanelbullens dag bra att veta.

I dag har vi två morgontrådar och båda får vara kvar, vill inte ta bort detta vackra foto.Även om Toyan var först ut.

Ha det gott hela dan! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Se en morgontråd till Flört och vacker bild Elpida Glad … tack!

Läste att kanelbullens dag är mer uppmärksammad än djurens dag Rynkar på näsan /kram

Ps Bullar är gott men djurens väl går nog före för mig i alla fall Flört

Elpida
0

Ja vi skrev nog samtidigt jag och Toyan "/ men det är ju så trevligt att småprata här och där.

Det är klart att djuren går före - det gör de alltid! ,varje dag! Men det förtar ju inte att man kan njuta av en kanelbulle oxå .. ;-)

"Du har alltid två val"

[GunillaF]
0

#4 och #5 Inte nog med kanelbullens och djurens dag… Det är Internationella barndagen  och  Internationella dagen för boende- och bebyggelsefrågor också idag.

Varför inte fira alla! Det ska jag göra med en kanelbulle!Flört

Elpida
0

Jaaa, men då ska jag hem och fira barnen oxå!! =)Kanske därför scouterna har invigningsdag hemma idag då? =)

"Du har alltid två val"

JILE
0

Nu har jag ätit kanelbulle och kollat på det okända..mumsGlad

Firat lite med dotter också, fast boende frågor får väl jag hoppa över då :-) djuren har fått sitt ska kolla till katterna nu innan sängdags.

Trevlig kväll