God morgon 3 Oktober
Hej Gunilla och alla andra!
#0 Du är lyckligt lottad … så njut 
Nyss kommit in från 2 lika långa promenader men med 2 stycken olika hundar. Känner mig härligt kall om kinden och är skönt avslappnad.
Sista anmälningsdag för "Sänd din bok vidare" idag 
/kram

God förmiddag, vilken fantastiskt fin bild man möts av- härliga färger!!!
Denna morgon har varit alldeles fantastiskt skön. Precis när jag skulle ge mig ut på en lång morgonpromenad sprack de mörka molnen upp och himlen blev klarblå och skogen badade i höstsolen - så fantastiskt vackert. Jag hade även turen att få se två små rådjur skutta omkring.
När jag kom hem planterade jag om prydnadskålen och ljungen jag köpte igår så nu står de så fint på förstukvisten
.
I eftermiddag blir det fotbollskval ute i solskenet!'
Ha en skön dag och njut av söndagen och hämta nya fräscha energier till nästa vecka!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej på er!
I går var jag borta hela dagen så var inte inne på sajterna.
Sambon och jag var till Sportshopen i Tanumsstrand och handlade, det var halva priset på reapriset. Mannen fick sig två bra jackor billigt. Hittade lite till mig också.
Vi åt lite god mat i Grebbestad och handlade lite smått o gott i fiskbutiken där bl.a lite färska räkor och några havskräftor till mig( sambon tål inte kräftor).
Låg länge i morse och i em skall sambons faster få lite besök.
Ha det gott hela dan go vänner!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
# 3 Men så kul det lät med fynd och god mat 
#4 Ja du vet ju att jag njuter av god mat!
Mums säger jag! 
God förmiddag alla här. Jösses säger jag bara. ULLARED. Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om så mycket människor på ett och samma ställe. Det var oerhört. Jag blev helt blockerad och kunde inte handla någonting.
Jag gick och satt mig på en bänk bredvid en gammal trevlig tant med huckle och käpp, där satt vi mitt i varuhuset, och jag och funderade på vad jag gjorde där egentilgen. Mina bägge döttrar sprang från det ena till det andra. Dom gjorde faktiskt en massa fynd, kunde vi konstatera på vägen hem i bilen.
Jag bara suckade och önskade att jag satt hemma i fåtöljen med fötterna på en pall.
Det var den dagen. Väldigt trevligt hade vi ju tillsammans i bilen 4timmar dit och 4 hem.
Ja säger då det. Pust
#6 Jag skulle nog fungera som du i Ullared Majlar 
Har inte varit där på 35 år och på den tiden var det en mindre butik.
Kul att döttrarna gjorde fynd i alla fall 
Du får ta igen dig i dag! Kram

God förmiddag
Vilken vacker bild Gunilla!
#1 Härligt med hundpromenader Spanis, du får ju verkligen motion och massor av frisk luft.
#2 Underbart Elpida, rådjuren är så vackra.
#3 Visst är det kul när man kan göra fynd i bland Indiania.
#6 Oj Oj majlar.. har aldrig varit till Ullared men skulle nog gjort som du blir också så där blockerad när det är massor av folk så jag håller mig i möjligaste mån borta från stora köpcentra.
Ha en riktigt fin söndag allihopa
Härlig bild
Önskar alla en skön och fin söndag
#6 Tror nog att jag skulle göra som du gjorde *skratt*
#8 Men det är bara ibland som jag går ut med 2 hundar