Healing iFokus

Healing

Läst 650 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 2 oktober

Hej alla Kyss

Har varit ute i cirka 1 och halv timme med hundar. Först med Odi och sedan med släktingens stövare.

Vi är bortbjudna på mat i kväll plus att spela sällskapsspel Skrattande

Skrivit om tråden "Sänd din bok vidare" på min blogg, så nu får vi se om vi kommer att bli många som skickar i väg våra böcker  Flört

Ha en bra lördag/ kram

Toyan
0

God middag Spanis och alla som kommer senareGlad

Var håller alla hus idag då? Hoppas ni är ute och hittar på något roligt.

För egen del måste jag få ändan ur och putsa fönster och eftersom solen skiner och det blåser så är det perfekt väder.

Ska först ta en promenad och få fart på livsandarna.

Ha det bäst denna härliga lördagKyss

[Spanaren]
0

Hej Toyan   säger som du … var är alla Flört

Fast det är bra att dom lämnar datorn och gör något annat också. Kanske någon gör som du Toyan och tvättar fönster eller …

/kram

[rore]
0

Halloj!!

Har tagit mig en promis i solskenet,, ätit en god köttgryta,, och nu sitter jag här en stund,, innan middagsluren ska intas,,,,

Önskar er alla en fin lördag..

sorgblot
0

#1 Toyan vill du komma hit och putsa mina fönster någon dag också? Skrattande

Jag gör inte mycket på dagarna. Idag var som de flesta dagar fylld av att titta på serier. Har en kakdeg på kylning och ska snart skära upp och grädda brysselkex. Sen händer inte så mycket mera Tungan ute

Jag hoppas alla har haft en trevlig dag!

Elpida
0

God afton!

Här har varit fullt upp idag. Först åkte vi in till stan och fixade lite ärende, sedan stod städning och matlagning på schemat. Vi hade lite kalas för vår 18-åring ikväll. Jag bjöd på chili con carne, ris och bröd och till efterrätt hade jag gjort äppelpaj. Magen är välfylld just nu Skrattande.

Hoppas oxå att ni har haft en fin lördag!

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus