Ont i foten!
Hej alla healers….
Nu har jag haft ont i vänstra foten i ngn vecka, blir värre när jag varit ute och gått. Trodde det var sandalerna jag gått i i sommar, men har inte gåt idom på ett tag nu. Fast fortf. ont…hm..
Kan ngn känna vad som är fel? Gör ont alldeles rätt under andra tån från stortån räknat…direkt där tån slutar.
Skicka gärna healing.Har hittat ett par passande skor.
Kram Jile
Jag sänder dig en stråle av ljus och kärlek.
Kram
Tack Majlar..tacksam för allt.
Kram Jile
Jag skickar till dig Jile!
Energier till dig
/kram
Åh vad ni är snälla..har ont bara av att gå hemma..hm..

Ska skicka till dig Jile. Prova även att försiktigt massera punkten där det ömmar. Om man tänker på zonterapin så kan man ju få ont på punkter i fötterna fast problemet sitter någon annanstans i kroppen. … äsch du förstår vad jag menar
Kram på dig!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#6 Tack goa Elpida…ja jag har suttit nu ikväll och masserat runt och på det onda. Tror nästan att det kan vara mina scholl sandaler. Kanske blivit för stumt idom…om man masserar kanske det mjukas upp….
Känns lite som smärtan har ändrats lite så det kanske går åt rätt håll. Tack alla som vill hjälpa. Lite gnäll om krämpaqn kanske hjälper tänkte jag.
Kram

Jile, ska hålla om dina fötter och skicka lite till dig =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Sänder 
#9 Tack Spanaren och Elpida…fötterna hälsar och tackar. Känner mig smidigare. Har suttit och gjort lite tryck på olika zonterapipunkter..ömma väldigt över tarm och njurar. Lite skönont att trycka där det gör ont.
Kramelikram