Positiva dagen
God morgon på dig med Gunilla. Undrar hur synkade vi är idag. Både du och jag och Indiania var inne och skrev 8:33. Kanske något magiskt på gång.
Kramen
Tack Gunilla du får tillbaka! 
Jag brukar le varje dag men min dotter kommer i dag och hon får många kramar när hon kommer!
Försöker vara positiv varje dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Jaa, det kan man kalla synk! 
#2 Jag försöker det också men idag är vi extra positiva?!!!
Blev så uppspelt när jag läste om att vi var inne alla tre precis på samma tid så jag glömde svara på din fråga.
Jag kallades för pessimisten i många år, antagligen lite på skoj för jag var alltid motvärn och ifrågasatte allting, som en sökare gärna gör. Men nu försöker jag att vara så positiv som det bara är möjligt. Så därför tänker jag vara positiv idag och le mot alla och inte se några som helst problem eller negativt. Det är en konst i sig.
Le och du får leende tebaks.
Storkramen
#1 Majlar alla goda ting är tre!
#3 Jo då det är jag med på! 
Kramar tjejer!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Härligt tjejer!
Jag ska vara som jag är året om … positivt glad 

Försöker alltid var positiv och ge bort ett leende för den man möter kanske inte har fått något på länge.
Det är så lätt att göra andra glada och det smittar av sig :-)
#9 Jag brukar också tänka så.
Varje dag när jag prommenerar hem på lunch möter jag en gammal farbror som går med rullator. Han ser så ensam ut. Jag brukar stanna och tala lite med honom och han ser så glad ut när han går iväg. Det känns så bra att ha sagt några ord till honom för jag är kanske den enda han talar med på dagarna.
Som jag alltid brukar säga..ha alltid en
på magen och en över ansiktet
#11 En vadå…på magen?

Tror nog att du gör hans dag :-)
#13 Jag hoppas det. Det är egentligen sorgligt att en del människor inte får höra mer än några ord per dag. Vissa hör nog inte av någon.
#12 En glad smiley
#15 Ska genast klistra dit en!

därför som man ska le och vara glad för andras vägnar, det smitar av sig :-)