Healing iFokus

Healing

Läst 851 ggr
solblomman47
0

Godmorgon 28 september

Godmorgon alla!

Är nyss uppstigen o sitter med min första kopp kaffe för att vakna känner mig fortfarande som jag sover=)

I natt har vi haft vår första frostnatt det är vitt på taken o bilen har is på rutorna. Nu vill jag göra som björnen gå i ide o komma fram på våren.

Strålande solsken så dagen blir bra i allafall.

Ha det gott ni med. Kram Solis. Flört

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Solis och alla andra!

Det har varit frost hos mig också inatt. -4 grader. Burr…

Nu skiner solen iaf.

Ha det bra idag!

Indiania
0

Godmorgon!

Jag har fått mig en härlig promenad på morgonen.Har gått till sjukhuset och tagit prover på fastande mage och nu puttrar bryggaren så gott i köket.

#1 Vi hade frost i natt här också.

Ha en underbar dag alla vänner! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Hej alla!

Tredje natten som vi har haft minus 3,4 grader som kallast plus en underbar sol till det.

En vacker och frostig värld är det tidigt på morgonen/ kram

Ps Lycka till med dina prover # 2  Indiania

Indiania
0

#3 Kyss Tack tack!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Godmorgon på er!!

Ingen frost här i alla fall,, brr,, uschligt,, vill inte,,Skrikandes(men vad hjälper det??)

Indiania! Lycka till med proverna.

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag alla sköna. Här skiner solen och det var en underbar höstpromenad. Siri är så lycklig nu när det börjar bli lite kyligare.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Kvaser
0

Go middag alla !

Här har det varit full huggning sedan man steg upp. Så man har inte hunnit så mycket annat. Men nu ska jag ta en kopp kaffe att njuta av….medans jag sitter och tittar mot solen….

Ha en bra dag alla =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

[Spanaren]
0

#6 Blå/gult vackert och tack för det Kyss

Ps Har krattat ihop massor av löv och lite till finns kvar i träden *ler*

korseett
0

god eftermiddag!

Solen skiner vackert ute och jag sitter inne och ugglar

Jag skulle klippa mig i morse men när jag kom in på salongen så stod den andra frissan och försökte ringa mig eftersom min frissa hade blivit sjuk hastigt. Så snopet. men på torsdag kommer en av de andra tjejerna som jobbar där att ta hand om mig. Jag måste ju för bövelen klippa mig före jag reser till veckan. Nåja jag hämtade resehandlingarna och beställde euro på banken. Kollade in några klädaffärer med dåligt resultat. Jag ska åka till Arvika och Karlstad och kolla under helgen istället.

Ha en fin dag alla!