Parkeringhalls tvätt
Jag har arbetat på att mer och mer lita på min intuition och en av de härligaste bekräftelser som kommer är de små, vardagliga tingen. För mig fungerar det som ennyckel till att lösa osäkerhetens lås, som tyglar en. Löser man de små låsen för de små insikterna så har man lättare att tro även på de större. Detta tackar jag Universumet för, denna lärdom.
Vi åkte in till stan med sambon i förrgår för att se en konsert, och vi fick låna hans föräldrars stadslägenhet som nattplats (bisarrt att folk kan ha så, själv kommer man från lite torftigare erfarenheter!). Nåväl det var inte första gången vi lånat den, bland annat då vår dotter kom två månader för tidigt så fick vi bo där så vi kunde besöka henne varje dag, så jag har sett stället flertal gånger.
Denna gång, då jag steg ut ur bilen slog en konstig tanke upp i huvudet:
"Hur tvättar man stora parkeringshallar?"
Det var en stark tanke, så stark att jag grubblade också på det högt för sambon, som tyckte det var en lite komisk fråga. Tilläggas bör att huset är ganska nytt och fräscht, så det fanns liksom inget centimeterlager av damm där heller.
Så kommer vi till trappuppgångens dörr, var en informationslapp är uppsatt.
"Parkeringshallen tvättas XX.XX.2010 Hallen bör vara tom denna dag."
Sambon har på senaste verkligen börjat lita mer till mina glimtar av intuition. Och jag är väldigt road och tacksam för dessa vardagliga händelser!

Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Visst är det häftigt Minda när det faller på plats, du kände verkligen in ….. 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Ja, haha, och helt utan att fatta galoppen 
Det var nog en tanke jag ALDRIG någonsin tänkt på förut!
Krm!
Du får skylla på din fina intuition! 

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hihi! Och det gör jag med glädje
Det känns så otroligt fint att börja få bort av osäkerhetens grepp, har haft den riktigt hårt om själen och psyket sedan liten nämligen! Att mogna och bli äldre (på alla sätt) är nog verkligen underbart!

Det var en glimt av det stora alltet. Kul att få höra.
Härligt!

Tack 
Man är nog glad att det stora alltet" svarar på tal", hihi!
Inte har ja samma nivå på min intuition.
De ja upplever, e att ja drömmer om ngt, som sedan inträffar nästa dag.
Alltså inte det som sker "ofta" - katastrofer av allehanda slag - utan specifika saker som inte hänt förut & inte kommer att hända igen - engångshändelser.
Man reagerar direkt när det sedan inträffar: De där drömde ju ja för bara ngr timmar sedan! Hepp!
/L

Jag tycker det där verkar jätte fint! Och definitivt värt att utveckla, och begrunna hur du kan nå dem mer effektivt, för dröm intuitioner tycker jag är en jätte viktig grej.
Ibland kommer även sådana till mig, har jobbat nu för att få tilliten till intuitionen ingen skillnad på vilken "kanal" den kommer på
, vilket känns skönt när det börjar visa sig så här…för ofta har det ju gått så att jag inte TROTT på intuitionen och litat på den, fastän det kunde gett bättre förutsättningar för vissa grejer..
Skriv gärna om något som hänt dig! Det låter jätte intressant! 
En annan verkligt VERKLIG intuitions upplevelse just genom drömmarna, av det större slaget, var jag med om under min graviditet med dottern. Jag hade återkommande angst på grund av ett tidigare missfall i femte g.månaden, och jag visste liksom från början att något skulle gå fel med även denna.
Jag hade skrämmande visioner och äckliga mardrömmar om ett troll, vars namn jag inte nämner nu (jag vet…vidskepelse
) och började via den symbolen arbeta med energierna för att skydda mitt ofödda barn, för det var klart som korvspad att det var ute efter illdåd, denna symbol.
I drömmarna sprang jag undan det, och när jag skulle somna så kände jag denna negativa, farliga kraft omkring mig, och läste nemnet baklänges ett antal gånger för att mota det.
Jag har inte varit rädd för troll någonsin, anser dem vara symboler för vissa delar av beteende/psyke, för att nämna.
Nåväl, ju längre graviditeten gick, desto sämre blev jag, mardrömmarna kom oftare, och den dåliga energin började närvara ständigt. Jag svall upp av vätska, men hade ingen graviditetsförgiftning.
En natt drömde jag att trollet jagade mig. Och jag kounde inte vakna, rymma eller gå ifrån. Inte skydda mig på något sätt.
Hon fick fast mig. Och i drömmen visste jag att slaget var förlorat, jag visste att jag inte kunde skydda längre.
Nästa dag började jag få kramper, och sedan blöda. Sedan kom dottern till världen med akut snitt, två månader för tidigt.
Trodde nog stundvis att jag blivit tokig, men insåg nog snabbt att det var på riktigt riktigt, och försökte få läkarna att hjälpa mig i tid. Vilket dock inte lyckades.