Healing iFokus

Healing

Läst 1074 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 24 September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen gryr. God morgon på er.

En kopp kaffe till nu så kanske ögonen åker upp en bit till och jag kan sätta igång att jobba!

Ha en bra Fredag!Glad

Kvaser
0

God morgon =)

Det finns fler som njuter av en kopp kaffe på morgon ser jag *s*.

Själv så ska jag nog lägga mig en lite stund, för vädret påverkar mig negativt…jag får värk…när det är regn och rusk…Men får man ladda batterierna lite så kan man sitta en stund mitt på dagen i stället….

Ha en bra dag och många varma kramar !

/Magnus

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Elpida
0

God morgon Gunilla, Kvaser och ni andra som kikar in.

Kaffe på morgonen är gott, men här blir det inte förrän jag ätit frukost. Måste ju klara magen hela dagen..=)

#1 Vet hur det är med blöta, muskler och värk - inget vidare. Här på jobbet går jag ständigt med nånting virat runt nacken, en extra poncho och torgvantar för att hålla lederna någorlunda varma. Kryp ner och låt kroppen vakna i sin egen takt!!! *Sussa gott*

Ikväll ska jag mysa med mina två minsta. Det blir filmkväll med lite gottigottgott =)

Höstkramar från mig!

"Man är inte fattig för att man äger lite utan för att man saknar mycket".

Alf Henriksson

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej!

Torphelg i helgen för att tvätta fönster med mera.

Har gått med i FB och nu tar det sådan tid *ler* men kan någon tipsa mig så att jag får bort alla mina svar i den egna och privata mejllådan (vill ha svaren enbart på FB).

/kram

helo
0

God morgon !!! Glad Morgonkaffet är nåt jag inte kan el vill avstå ifrån , ska halta mig igenom helgen med ångest för att det är en propp o vänta på att få komma till rötgen ,suck annars verkar det bli en fin höstdag med…..sol kanske Obestämd

Må så gott alla !!!

korseett
0

#3 gapskratt! ja facebook tar en sån tid, speciellt för mig som är spelfreak haha! Uppe till höger i din profil står det konto och sedan tror jag du ska gå in på de olika inställningarna för att ta bort att du får på email

God förmiddag alla!

Idag jobba och så Säfflemârten. I helgen eventuellt att vi ska iväg och vandra en dag men vi får se.

Önskar er alla en skön helg

[Spanaren]
0

#5 Banne mig att jag ska gå dit igen för femte gången och ändå hittar jag ingenting Skäms Tack goding!

Indiania
0

Hej på er!

Jag har kaffekoppen med mig här, det är ett måste efter frukosten.

Det börjar lätta på diset och jag har lyssnat på skön musik på morgonen!

Var rädd om dig Helo! Flört

Underbar fredag åt er alla! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

#5 Hittar nada att bocka av Skäms

[GunillaF]
0

#8 Tror baske mig inte att det går för jag vet de som är riktigt duktiga på datorer och de har inte lyckats. Men säg till om du hittar nått ställe. Då blit måååånga lyckliga!Tungan ute

Toyan
0

God middag!

Här har vi en underbar brittsommardag, riktigt varmt och jag är ledig.

Har en del att göra här hemma men ska nog gå ut och ta vara på det vackra vädret och kanske bli av med oroskänslan i magen.

Ingen idé att fundera på var den kommer ifrån, är det dåliga nyheter på g så får jag väl veta det så småningom.

Önskar er alla en härlig dag!Glad

korseett
0

Spanaren och GunillaF. Här går ni för att bocka av meddelanden till er epost från fb

Konto-kontoinställningar-händelser. Där finns en hel radda att bocka av

[GunillaF]
0

#11 Ahhh…TACK! Glad

Kvaser
0

God morgon !

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.