Dränerad..
Wingen har vatt så sjuker, så sjuker..å nu börjar wingen bli rädd, (dumt).. -för å bli ännu mer sjuker..känner mig stark i själen, men är sååå trötter..
..Så jag BER OM HEALING!
…puss på er!!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Jag ska skicka ljus & kärlek om en stund
Jag skickar till dig
Krya på dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar till dig!
Jag sänder ljus och värme
Åhh, Wingen dá, varför skickar du inte mail då? jag har ju sagt åt dig att störa när du behöver det…..
Kommer en jääääätttte dos här då…..
Kramizzzzar…..många……*flyger*
Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig.
Kram
Winge flickan,,,,,, skickar tankebubblor fyllda med värme, kärlek och läkekraft,, till dig och din situation
Skickar krya på energi till dig.
Kära Wingen jag skickar värme och tusen kramar…krya på dig!
Sänder
Kram Åsa
Dagens energier kommer här 
Och även idag får du din dos av energier 
Mitt hjärta bubblar av kärlek, när jag ser vad ni anstränger er!..
TACK ALLA NI!!..utan er hade jag ej kommit "tillbaka till livet"..
-jag var sååå nerkörd..
..det är så finurligt med healingen, man känner varenda gång en tanke kommer..o man "livnär sig på den" i flera timmar! (den här gången chansade jag lite väl, länge)..-när "anden sas överger kroppen" har man ett stort hål i Auran, och jag hade ett i magtrakten, länge..-å brydde mig mest om annat..
….idag på em..släppte eländet..-jag har inte haft riktigt kontakt med min kropp..(ja det låter sjukt)..men det är som den (kroppen) gick "halvdrogad "..och min själ jämte!..illa,illa..
I morse vilade min man och jag lite..när vi ligger i sängen säger han; " OJ!!..du skulle sett vad som for in i skallen på dig..när du sov!"
.."-ja, jag sov inte..-sa jag, jag vet att jag var lite halvvaken, men inte riktigt klar i huvudet..hemsk känsla..men sen kände jag själv att "mitt jag" kom tillbaka, ..det är obehagligt att se på för en utomstående person..men sek efter var jag "hel igen"..o klar som kristall i hela kroppen,..sen kom sista feberattecken i morse..
Jag har fastat hela veckan..först idag åt jag lite "Kungs-Tårta"..som gubben kallar det, för vi firade 17 årig bröllopdag..men en liten bit , bara..
Tack för att ni stöttat mig, i tankarna….Det är verkligen svårt att tacka någon speciell, av er..för jag älskar er lika mycket allihopa!..låter knäppt va?!..Hmmm..jag vet dä´!..

"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Åhhh, Vad glad jag är när jag ser dig här,,,
,,, Skrutt gumman vad du skrämde mig,
,, Men det gör ingenting
Jag är så glad att du är bättre igen. *Kramar om*
Tack,Rore!!- KRAMAR HÅRT TILLBAKA!!
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Hur mår du idag Moonwing?? Kramar 
Bättre, Mina min..har varit lite egoistisk-kan faktiskt inte påstå att jag mår bra vid Datan
.(he,he..DEN, var bra!
)..annars tack för att du o alla ni andra tänker på mig!!
"Inom
enligt Thomas,
24)
/ Wingen