Healing iFokus

Healing

Läst 627 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 23 september

Hej!

Becksvart ute och så tyst överallt. Uppe med tuppen för jag ska ha bilen idag och följer därför med in till makens jobb för att ta med bilen hem.

Äntligen ska jag få komma till tandläkaren med min tand, så tänk på mig klockan 08.20.

Ha en bra dag/ kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andraGlad

Jag sänder ljusa energier till dig Spanis!

Morgonen var kall och jag tror det är dags att plocka fram fingervantarna till första morgonrundan…

Önskar er alla en fin dag!

solblomman47
0

Godmorgon Spanis nillanb o alla andra.

11+ o mulet undra hur denna dag slutar bäst att ta med paraplyet när jag ska ut.

Idag står det mycket på mitt program så jag kommer inte att vara här ute idag få se om jag tittar in när jag kommer hem i kväll.

Ha en bra dag för det tänker jag ha.

Kram Solis.Flört

Toyan
0

God morgon Spanis och nillan och alla som kommer in lite senareGlad

Sänder varma tankar till dig Spanis, skönt att få hjälp när man har ont.

Ska iväg till jobbet snart, ha en riktigt fin dag allihopa.

Kram på er/ Toyan

[GunillaF]
0

God morgon.

Stressigt idag. Chefen fyller år och nu ska vi uppvakta.

Håller tummarna för dig Spanis.

Ha en bra dag alla!Kyss

majlar
0

God morgon Spanaren och alla andra.

Klart tankarna går till dig när du sitter i stolen och kramar handtagen.

Idag kommer min kära son hem och hälsar på till på lördag. Vi har inte setts sen han kom hem från NY i augusti. Det ska bli så roligt. Hoppas han har mycket att berätta. Vi ska även hinna med en sväng i skogen och se om vi hittar lite svamp. Det kanske finns några kvar som står där och väntar på honom.

Ha en fin dag och var rädda om varannKyss

Elpida
0

God morgon

Idag är det en härlig morgon, det var så vackert att köra till jobbet med höstljus och dimslöjor =)

I kväll ska jag ta barnen och hälsa på lilla mamsen, hon har bakat bullar till oss - mums!!

Spanis, tänker på dig och håller din hand!*kram*

Hoppas ni alla får en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kvaser
0

God morgon kramar på er alla !

Ni behöver garanterat mer energi, eftersom vädret är som det är utanför…..usch ,usch vad tråkigt med regn och rusk =(

Sköt om er idag !  Kram/Magnus

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Det är regnväder här och jag sov lite för länge, typiskt mig att somna om när inte jag har tider att passa.

Spanis jag sov när du satt i stolen, hoppas det gick bra! Glad

Önskar er fin fortsättning på dagen! Kyss Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

Tack för att ni tänkte på mig och nu gäller det att hålla tummarna att denna provisoriska lagning lyckades.

3 sprutor och ändå tog inte bedövningen för hon var nästan nere på roten och borrade.

Ska gå så här i 3 - 4 månader (om det funkar) och gör det inte det så drar dom tanden (1.550:-)  eller gör en rotfyllning kostar 3 och ett halvt tusen.

Lutar i så fall mot att dra ut tanden/ kram

Elpida
0

#9 Hoppas fyllningen håller, min höll iaf i ca 3 år innan jag fick göra rotfyllning i våras…

Jag är oxå en sån där som får ta många sprutor innan det blir riktigt bedövat =(

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

#10 Nämen är vi lika nu igen Flört

Elpida
0

#11 GladKyss

"Du har alltid två val"